تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۱۵
حامد زارعی گفت: امسال 16 هزار نفر در مسابقه جشنواره رضوی شرکت کردند و سال گذشته که بخش مکتوب جشنواره هم فعال بود 22 هزار نفر در مسابقات حضور داشتند.
حضور 16 هزار کتابخوان در جشنواره رضوی/ استقبال مردم سیستان و بلوچستان فراتر از انتظار است
حامد زارعی، مدیرکل کتابخانه های عمومی سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون بیان کرد: استقبال مردم سیستان و بلوچستان در مسابقات کتابخوانی فراتر از انتظار ماست.

وی ادامه داد: هر سال جشنواره کتابخوانی رضوی برگزار می شود که در این مسابقه سال به سال آمار شرکت کنندگان افزایش دارد و کیفیت آن هم روز به روز در حال بیشتر می شود.

این مقام مسئول تصریح کرد: نوع برگزاری به گونه ای است که ذائقه های مختلفی را تحت پوشش قرار می دهد و همین امر سبب می شود تعداد شرت کنندگان افزایش داشته باشد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی سیستان و بلوچستان گفت: امسال که کتابخانه ها در برخی ایام به دلیل کرونا تعطیل بودند و امکان خدمات دهی حضوری نبود بخش مکتوب مسابقه را حذف کردیم زیرا کتاب می توانست عاملی برای انتقال ویروس کرونا باشد.

زارعی ادامه داد: الان که کتاب به امانت داده می شود پس از بازگشت تا هفت روز در قفسه قرنطینه قرار می گیرد تا از شیوع بیماری کرونا جلوگیری شود.

وی عنوان کرد: امسال 16 هزار نفر در مسابقه جشنواره رضوی شرکت کردند و سال گذشته که بخش مکتوب جشنواره هم فعال بود 22 هزار نفر در مسابقات حضور داشتند.

انتهای پیام/
https://www.asrehamoon.ir/vdcjyxeviuqethz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما