تاریخ انتشار :يکشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۱۱
سعید مهرآمیز گفت: به دنبال عواملی از جمله تعدد تخریب های ناشی از سرقت و حفاری، سه هزار و سیصد متر شبکه زمینی روشنایی معابر این شهر برای تأمین روشنایی پایدار به شبکه هوایی تبدیل شد.
​بیش‌ از ۳ هزار متر شبکه زمینی روشنایی معابر زاهدان به هوایی تبدیل شد
سعید مهرآمیز، مدیر امور برق ناحیه ۲ شهر زاهدان در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون بیان کرد: به دنبال عواملی از جمله تعدد تخریب های ناشی از سرقت و حفاری، ۳۳۰۰ متر شبکه زمینی روشنایی معابر این شهر برای تأمین روشنایی پایدار به شبکه هوایی تبدیل شد.

وی اظهار کرد: نصب ۱۰ دستگاه چراغ ۷۰ وات، ۵۵ مورد تعویض فتوسل و شاخه زنی ۸۰ اصله درخت از جمله اقدامات انجام شده طی این پروژه است.

این مقام مسئول ادامه داد: این میزان اصلاح و احداث شبکه روشنایی معابر با اعتباری حدود ۶۲۰ میلیون تومان انجام شده است.

مدیر امور برق ناحیه ۲ زاهدان بیان کرد: معابر بلوار خرمشهر حدفاصل خیابان ارشاد تا شهرداری منطقه ۲، بلوار امیرکبیر حدفاصل خیابان بدر تا انقلاب، سرتاسر بلوار برق، سرتاسر بلوار آرش، بلوار معلم حدفاصل دانشگاه تا بزرگمهر از جمله مناطقی است که نسبت به اصلاح شبکه آن اقدام شده است.

مهرآمیز خاطر نشان کرد: احداث ۱۵ کیلومتر شبکه ۲ رشته جهت هوایی کردن شبکه های زمینی بلواری و نصب ۲۰۰ چراغ ۳۵، ۵۰ و ۷۰ وات در مناطق مختلف تحت پوشش این امور از جمله اقداماتی است که تا پایان سال انجام خواهد شد.

وی در پایان افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از هزار و ۶۶۱ مورد تعمیرات شبکه روشنایی انجام شده است.

انتهای پیام/ 
https://www.asrehamoon.ir/vdcfyydyyw6djxa.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما