تاریخ انتشار :شنبه ۶ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۰۷:۴۶
تیمور کریم زائی گفت: شورای اسلامی بخش بازوی پر توان مسئولین در اداره امور اجرایی مناطق روستایی هستند که این امر مهم در سایه آگاهی به قوانین و مقررات شورا محقق می‌شود.
وحدت و همدلی بین اعضای شورای شهر راه حل رفع مشکلات است
به گزارش عصرهامون تیمور کریم زایی، سرپرست بخشداری دامن در گفت و گو با خبرنگار پهره ضمن تبریک فرارسیدن هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطر شهیدان رجایی و باهنر، بیان کرد: حضرت امام خمینی (ره) نهادینه کردن مشورت شورا در نظام اسلامی را لازمه موفقیت شورا دانستند.

وی افزود: وظیفه شورای اسلامی بخش ها فراتر از شوراهای روستاها بوده و انتظار می‌رود که اعضایی که انتخاب می شوند، با اطلاع از مسائل و مشکلات مناطق در مسیر رفع آن‌ها گام بردارند.

سرپرست بخشداری دامن تصریح کرد: رسیدگی به امور روستاهای فاقد شورا یکی از عمده‌ترین وظایف شورای اسلامی بخش بوده که یقینا این مهم با همدلی و همفکری تک تک اعضا به ارتقاء سطح زندگی در مناطق روستایی منجر می‌شود.

کریم زائی خاطرنشان کرد: شورای اسلامی بخش بازوی پر توان مسئولین در اداره امور اجرایی مناطق روستایی هستند که این امر مهم در سایه آگاهی به قوانین و مقررات شورا محقق می‌شود.

وی عنوان کرد: نظارت بر عملکرد دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها، پیگیری مطالبات مردمی و برنامه ریزی به منظور رفع مشکلات روستاهای فاقد دهیاری از مهم ترین وظایف شورای بخش است که انتظار می‌رود از سوی اعضا به درستی انجام شود.

این مقام مسئول گفت: ۱۳ نفر در بخش دامن به عنوان کاندیدا ثبت نام کرده بودند که پس از رای گیری اعضای اصلی شورای شهاب الدین ریگی میرجاوه، سعید شالیگر، یارمحمد چاریزهی، حمید ناروئی، حامد آذرگون در این منطقه مشخص شدند.

انتهای پیام/ https://www.asrehamoon.ir/vdcao6n6049ny61.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما