تاریخ انتشار :شنبه ۶ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۵۰
علی بیک نژاد، مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: کارمندان بسیجی استان همدوش سایر اقشار در مبارزه و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا همچنان حضوری فعال در میدان عمل دارند.
لبیک بسیج کارمندان سیستان وبلوچستان به رزمایش ‏کمک مومنانه/ از طبخ غذای گرم تا توزیع 40 هزار ماسک
علی بیک نژاد در گفت وگو با عصرهامون با اشاره به اینکه بسیج ادارات نسبت به عامه بسیجیان بیشتر می‌تواند به مردم خدمت کند، بیان کرد: یکی از اولویت های این قشر گره گشایی از مشکلات مردم است.

وی با بیان اینکه بسیج کارمندان سیستان وبلوچستان همچنان با هدف خدمت بی منت به مردم در میدان مقابله با کرونا حضور دارد، افزود: از ابتدای شیوع ویوس کووید 19 تاکنون بسیجیان پایگاه‌های بسیج ادارات استان همراه و همدوش دیگر اقشار در بسیج ملی مقابله و ‏پیشگیری از شیوع ویروس مشارکت داشته و همچنان در میدان ایفای نقش می کنند.

این مقام مسئول با بیان اینکه رزمایش کمک مومنانه با هدف کمک‌رسانی به نیازمندان و افراد آسیب‌دیده ناشی از شیوع بیماری کرونا و افرادی که مشاغل خود را از دست داده‌اند در دستور کار قرار گرفت، ادامه داد: در پیک اخیر بیماری در بازه مرداد ماه 6 دستگاه خودروی وانت ادارات برای پشتیبانی از برنامه های ستاد کرونا در مرکز استان بکارگیری و مبلغ 30 میلیون ریال کمک نقدی جمع آوری و به حساب ستاد مردمی واریز شد.

وی اذعان کرد: همکاری گروه جهادی منتظران ظهور در طبخ ۹۹۴ پرس غذای گرم و توزیع در بین نیازمندان، خرید تجهیزات پزشکی و تحویل به ستاد مدیریت بحران، هماهنگی با اداره کل بنیاد شهید در خصوص تأمین مهمانسرا برای اسکان گروه‌های جهادی اعزامی از سایر استان‌ها و هماهنگی با مسئولان مجتمع ایثار و دانشگاه آزاد اسلامی زاهدان جهت در اختیار قرار دادن مجتمع موصوف و سالن ورزشی دانشگاه آزاد جهت انجام واکسیناسیون امور مردم تا پایان طرح از دیگر اقدامات انجام شده در این مدت است.

مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه سلمان استان اذعان کرد: در راستای مقابله و پیشگیری از ویروس منحوس کرونا و همچنین ترویج فرهنگ استفاده از ماسک و رعایت پروتکل های بهداشتی 40 هزار ماسک تهیه و در شرهستان های زابل و زاهدان توزیع شد.

 بیک نژاد همکاری با گروه‌های جهادی در راستای تامین نیروی انسانی لازم جهت درمان بیماران کرونایی را یکی دیگر از اقدامات برشمرد و گفت:  گندزدایی و ضدعفونی و توزیع اقلام بهداشتی همچون ماسک توسط حوزه های مقاومت بسیج ادارات همچنان در اقصی نقاط استان تا شکست این بیماری ادامه دارد.

انتهای پیام/ https://www.asrehamoon.ir/vdcizzazrt1a5r2.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما