تاریخ انتشار :شنبه ۸ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۵۷
سردار محمد ناظری گفت: شهید محمدحسین فهمیده، بزرگ مرد 13 ساله ای بود كه با شجاعت بی مثال خود در نخستین روزهای دوران دفاع مقدس الگوی تمام مردان و زنان فداكار و نسل های آینده شد.
دانش آموزان ضامن عزت روز افزون ایران اسلامی باشند/ شهید فهمیده الگوی نمونه از ایثار و جهاد و شهادت
به گزارش عصرهامون سردار محمد ناظری، فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید معمار شهرستان ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار پهره بیان کرد: فرا رسیدن هشتم آبان سالروز شهادت محمدحسین فهمیده، روز نوجوان و بسیج دانش آموزی را به تمامی نوجوانان و دانش آموزان ایران اسلامی تبریک عرض می کنم.

وی افزود: روز دانش آموز یادآور رشادت شهید محمد حسین فهمیده آن دانش آموز قهرمانی بوده که با گذشتن از خود سرلوحه تمامی نوجوانان کشور شد و امام راحل نیز در وصف این نوجوان فرمودند: «رهبر ما آن طفل سیزده ساله ای که با قلب کوچک خود که ارزشش از صدها زبان و قلم بزرگ تر است با نارنجک، خود را زیر تانک دشمن انداخت و آن را منهدم کرد و خود شربت شهادت نوشید.

این مقام مسئول تصریح کرد: شهید محمد حسین فهمیده الگویی شایسته و تصویر برجسته ای از ایثار و جهاد و شهادت برای دانش آموزان بسیجی و نوجوانان و جوانان کشور ما است، چرا که حماسه سازی های او و دیگر فهمیده های این میهن اسلامی، ارزش های والای این نظام را متجلی ساخت و آن را به جهانیان عرضه کرد.

وی اضافه کرد: امیدوارم همه نونهالان، نوجوانان و دانش آموزان آتیه دار این مرز و بوم با تلاش و کوشش دو چندان در راستای تحصیل و تهذیب دانش و آگاهی و اخلاق بتوانند آینده ای روشن و بی بدیل برای خود ساخته و ضامن عزت روز افزون خاک پاک جمهوری اسلامی ایران باشند.

انتهای پیام/ https://www.asrehamoon.ir/vdcjttevyuqexvz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما