تاریخ انتشار :شنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۲۳
علی شعبانی گفت: خدمات پرستاران فداکار در جبهه سلامت به ویژه از زمان شیوع ویروس کرونا و تلاش عزیزان در نجات بیماران مبتلا و پیشگیری از ابتلای فراگیر مردم به این بیماری مهلک، در تاریخ حیات اجتماعی کشور فراموش نخواهد شد.
پرستاران در مقابله با ویروس کرونا خوش درخشیدند
به گزارش عصرهامون علی شعبانی، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار پهره بیان کرد: حضرت زینب کبری (س) زبان علی (ع ) و پیام آور بزرگ کربلا، شاهد زیباترین جلوه های عشق و تجلی الطاف خداوند یکتا در منش انسان های برگزیده اش و بازتاب دهنده پرتوهای درخشان آن به نسل های دیروز و امروز و فردا و نیز شخصیتی شگفت در نقش های گوناگون یک زن، همسر، مادر، خواهر، دختری آیینه تمام نمای مادر، عمه، پرستار، عاشق، یار و یاور وفادار، اقیانوس بردباری و تحمل، رهبر، مدیر، سرباز مدافع حریم و سد خلل ناپذیر در حفظ عزت و کیان یک خاندان، ایدیولوژی، تفکر و فرهنگ است.

وی افزود: حضرت زینب (س) به راستی زینت پدر علی( ع)، صدای عدالت انسانی، شخصیت بی مانند تاریخ بشر تا کنون است.

این مقام مسئول تصریح کرد: پرستاران، فرشتگان امید، آرامش و پیام زندگی به بیماران هستند و در لحظات دشوار که بیمار حاضر است تمام اندوخته و داشته هایش را برای بازگشت عافیت و سلامتش صرف کند، این لبخند و عواطف پرستار بوده که گرمای امید را در وجود بیمار جاری می کند.

وی اضافه کرد: دست پر مهر پرستار است که آتش دوستی را مشتعل نگاه می دارد و لباس سپید او است که حس آرامش و روشنی را در محیط درون و بیرون بیمار منتشر می کند.

شعبانی خاطرنشان کرد: پرستار با دادن اطمینان و آرامش به بیمار و ترسیم افق روشن سلامتی، کار زینبی می کند و پرستار، بانی امید و سلامت است.

وی عنوان کرد: خدمات پرستاران مهربان و فداکار در جبهه سلامت به ویژه از زمان شیوع ویروس کرونا و تلاش عزیزان در نجات بیماران مبتلا و پیشگیری از ابتلای فراگیر مردم به این بیماری مهلک، در تاریخ حیات اجتماعی کشور فراموش نخواهد شد.

شعبانی گفت: روز میلاد بزرگ بانوی کربلا که به مناسبت به عنوان روز پرستار نامگذاری شده، بازگشایی پنجره ای روشن برای تامل و تدبر در کنه و اهمیت زحمات ارزشمند پرستاران، فرشتگان ایثار مهر و خدمت صادقانه، است و امیدوارم همگان به فراخور حال، ارج و قدر خدمات و زحمات آنان را پاس بداریم.

انتهای پیام/ https://www.asrehamoon.ir/vdcg3t9qqak9tw4.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما