تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۴ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۳۵
کامران کردی گفت: ۶۷ پزشک متخصص جدید در ۱۸ رشته تخصصی در دانشگاه علوم‌پزشکی شهرستان ایرانشهر جذب و استقرار یافتند‌.
جذب و استقرار ۶۷ پزشک متخصص جدید در ۱۸ رشته تخصصی / مجموع پزشکان متخصص ۲۲۰ نفر است
به گزارش عصرهامون کامران کردی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار پهره بیان کرد: ۶۷ پزشک متخصص جدید در ۱۸ رشته تخصصی در این حوزه جذب شدند و هر کدام از پزشکان نسبت به بافت جمعیتی با بیماران متعدد در مناطق مختلف به ویژه محروم در ارتباط هستند و با وجود آنان شاهد تحول و افزایش سلامت مردم هستیم.

وی افزود: دانشگاه از طرح های تحقیقاتی پزشکان جدید الورود جذب شده حمایت می کند و برای نیازهای رفاهی با هماهنگی معاونت درمان و مراکز شهرستان ها پانسیون و امکانات لازم را فراهم می کند.

این مقام مسئول تصریح کرد: مردم منطقه حوزه دانشگاه علوم پزشکی شهرستان ایرانشهر قدرشناس و نمونه در کشور هستند و تنها خواسته آنان رسیدگی به موقع کادر درمان است.

وی اضافه کرد: دانشگاه قبل از ورود جذب جدید پزشکان تمام تلاش خود را برای ایجاد امکانات و زیرساخت های رفاهی در راستای داشتن آسایش و آرامش انجام داده تا مشکلی برای سکونت و انجام کار درمانی آنان وجود نداشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: دغدغه پزشکان امروز باید فقط بحث درمان باشد و نگران مسائل جانبی نباشند و دانشگاه علوم پزشکی شهرستان ایرانشهر تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات و نیاز پزشکان و متخصصان انجام می دهد.

وی اذعان کرد: دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر از نظر شاخص وسعت پهناورترین دانشگاه علوم پزشکی کشور است و ۱۴ شهرستان در جنوب استان با جمعیتی بالغ بر یک میلیون و ۳۰۰ هزار را نفر تحت پوشش دارد.

وی گفت: با اضافه شدن متخصصین جدید به کادر درمان دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر مجموع پزشکان متخصص این دانشگاه به 220 نفر رسیده است.

انتهای پیام/ https://www.asrehamoon.ir/vdccm0qsp2bq008.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما