تاریخ انتشار :جمعه ۳ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۱۵
امام جمعه ایرانشهر گفت: رسانه ‎های معاند به دنبال تفرقه ‎افکنی میان مردم و نظام هستند.
رسانه‎ های معاند به دنبال تفرقه ‎افکنی میان مردم و نظام هستند /اقدامات چهارماهه دولت قابل تحسین و تقدیر است
به گزارش عصرهامون به نقل از پهره؛ حجت الاسلام والمسلمین عیسی بزمانی، امام جمعه شهرستان ایرانشهر در خطبه های نماز جمعه این هفته در مصلی فاطمه الزهرا(س) در بین نمازگزاران بیان کرد: خودم و شما برادران و خواهران ایمانی را به رعایت تقوای الهی دعوت می کنم و تقوا همچون سپری در برابر گناهان است.

وی افزود: در طی روزهای اخیر مقام معظم رهبری با مدافعان سلامت و پرستاران دیدار کردند و فرمودند: حضرت زینب(س) جهاد و نهضت عاشورا را به راه انداخت و ارزش پرستاری این بوده که کار سختی است، کارهای سخت اجر و ارزش بیشتری دارد و آن کاری که با دشواری انجام می گیرد، انسان برای آن تحمّل سختی می کند.

وی افزود: ما اکنون با دشمن در حال جنگ نرم در فضای مجازی هستیم و دشمنان تنها سعی شان این است که از این فضا در راستای تحریک مردم سو استفاده کنند.

این خطیب جمعه تصریح کرد: در جریان اخیر اصفهان کشاورزان به دنبال مطالبه به حق حقابه خود بودند و صف خود را با افراد ضد انقلاب مشخص کردند و این در حالی بود که جریان رسانه های غربی بخشی از مطالبات آنان در بستر زاینده رود را منتشر کرده، اما اتمام تجمع و پذیرفتن توافق با مسئولان و برچیدن چادرها در بستر زاینده رود را پوشش خبری ندادند و به این اوصاف کاملا مشخص بود که آن ها در فضای مجازی به دنبال ایجاد تفرقه افکنی بین مردم بودند.

وی اضافه کرد: عملکرد دولت در طی این چند ماهی که گذشته قابل دفاع است و این که برخی کشورها با روی کار آمدن این دولت انقلابی سقوط کردند بدون این که خسارتی برای ایران داشته باشد جای تحسین و عرض خدا قوت را دارد.

حجت الاسلام بزمانی خاطرنشان کرد: همه باید در دست هم بدهیم تا مشکلات موجود در جامعه حل شود و دشمنان همچنان انگشت به دهان باقی بمانند.

انتهای پیام/ https://www.asrehamoon.ir/vdcjmxevvuqexmz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما