تاریخ انتشار :پنجشنبه ۹ دی ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۰۹
امام جمعه اهل سنت میرجاوه گفت: پس از حماسه ۹ دی سال ۸۸ برگ زرینی در تاریخ کشورمان رقم خورد و همه ساله مردم کشورمان این روز بسیار مهم را به با شکوه ترین حالت ممکن گرامی می دارند.
حماسه 9 دی تولد یک یوم الله دیگر در تاریخ انقلاب اسلامی بود
به گزارش عصرهامون؛ امام جمعه اهل سنت شهرستان مرزی میرجاوه در گفتگو با خبرنگار لادیز،گفت: حماسه ۹ دی یاد آور رشادت های مردم در ابتدای انقلاب اسلامی ایران بود، همانطور که در سال ۵۷ همه مردم کشور به خیابان ها آمدند و در مقابل رژیم وابسته و ظالم پهلوی از امام خمینی (ره) حمایت کردند در سال ۸۸ مردم کشورمان بار دیگر با رهبر انقلاب و ولایت فقیه تجدید پیمان کردند و یک یوم الله دیگر به تقویم کشومان افزوده شد.


وی با اشاره به توطئه های دشمنان در سال ۸۸ خاطر نشان کرد: دشمنان انقلاب سعی داشتند در ایام انتخاباتی و استفاده از عناصر فریب خورده داخلی به گمان خودشان به عمر با برکت انقلاب اسلامی پایان بدهند اما غافل از اینکه مردم ایران بسیار هوشیار تر از عناصر خود فروخته و فریب خورده اند، مردم از همان ابتدا متوجه شدند عده ای  به دنبال بر اندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و راه خوشان را از این عناصر خود فروخته جدا کردند.

امام جمعه اهل سنت شهرستان میرجاوه،تصریح کرد: سخنرانی تاریخی رهبر انقلاب همچون تلنگری بود که جوشش و خروش عظیمی را در بین مردم به راه انداخت و تبلور این جوشش به حماسه تاریخی ۹ دی انجامید و حرکتی میلیونی از سوی مردم به راه افتاد که در تاریخ ثبت شد در تاریخ هیچ کشوری نداریم که مردم عادی این گونه خواهان رهبر کشورشان باشند اما رهبر فرزانه ما رهبری کامل ترین نوع حکومت اسلامی را برعهده دارد این مساله امری بسیار مهم و بی نظیر است .

وی اذعان کرد: پس از حماسه ۹ دی سال ۸۸ برگ زرینی در تاریخ کشورمان رقم خورد و همه ساله مردم کشورمان این روز بسیار مهم را به با شکوه ترین حالت ممکن گرامی می دارند چرا که می توان گفت در این روز انقلاب اسلامی بار دیگر تولدی باشکوه تر و مهم تر از گذشته داشت .    

مولوی ریگیان پور، افزود: دشمن قسم خورده انقلاب اسلامی هیچ گاه دست از دشمنی های مختلف برنمی دارد مردم ما باید همواره برای مقابله با دسیسه های دشمنان آمادگی داشته باشند .

انتهای پیام / https://www.asrehamoon.ir/vdcaeyn6e49nya1.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما