تاریخ انتشار :پنجشنبه ۹ دی ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۲۵
این روزها برپایی جشن توسط بانک سپه سیستان و بلوچستان با تهیه یک کیک بزرگ در فضای مجازی خبرساز شده که برای شفاف سازی ماجرا و انتشار واقعیت با مسئولان مربوطه گفت و گویی انجام شده است.
حقیقت ماجرای کیک ۸۰ هزار میلیاردی بانک سپه چه بود؟
به گزارش عصرهامون؛ این روزها برپایی جشن توسط بانک سپه سیستان و بلوچستان با تهیه یک کیک بزرگ (به شکل عدد ۸۰ هزار میلیارد) در فضای مجازی خبرساز شده، موضوعی که از آن به عنوان بریز و بپاش مسئولان این بانک یاد شده و تصاویر آن در شبکه های اجتماعی به صورت گسترده در حال انتشار است.

اما در حالی کاربران مجازی از برپایی جشن اعیانی در استان محروم سیستان و بلوچستان توسط بانک سپه خبر می دهند و این اقدام را مورد انتقاد قرار داده اند که طبق گفته مسئولان امر هدف اصلی تهیه این کیک بزرگ شیرینی کام مردم محروم این استان بوده است.

در همین راستا و با هدف شفاف سازی ماجرا گفت و گویی با محمد مهدی بازاری، مدیرعامل بانک سپه سیستان و بلوچستان انجام شد که به خبرنگار ما گفت: این بانک برنامه های تکلیفی در حوزه محرومان، اشتغال و تولید دارد که باید در همین راستا نسبت به جذب منابع و همچنین پرداخت تسهیلات اقدام کند، خوشبختانه سیستان و بلوچستان شهریور ماه امسال برای اولین بار در جذب منابع کشور پنجم شد و در حوزه تسهیلات شعب برگزیده جایگاه دوم را به خود اختصاص داد.

وی اضافه کرد: از آنجایی که آخر هر فصل یعنی ماه های ۳، ۶، ۹ و ۱۲ برای بانک ها اهمیتی زیادی دارد، در بانک سپه سیستان و بلوچستان نذر کردیم که اگر به هدف مدنظر  در حوزه پرداخت تسهیلات و جذب منابع دست پیدا کنیم، پایان این ماه ها را با هدف حمایت از مردم محروم جشن بگیریم.

توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی بین محرومان؛ جشن تحقق اهداف در پایان تابستان
 
بازاری اظهار کرد: با توجه به این که در شهریور ماه به هدف مدنظر دست پیدا کردیم، این اتفاق مبارک را با برپایی رزمایش کمک مومنانه جشن گرفتیم، در این برنامه ۴۰۰ بسته معیشتی با هزینه شخصی همکاران ما در بانک سپه تهیه و بین خانواده های محروم در سیستان و بلوچستان توزیع شد.

وی گفت: با توجه به این که قرار است پایان سال مجدد رزمایش کمک مومنانه برگزار کنیم، تصمیم گرفتیم این بار، جشن تحقق اهدافمان را در حوزه پرداخت تسهیلات و جذب منابع به گونه ای دیگر برگزار کنیم، اما به شکلی که باز هم مردم در آن دخیل باشند.

مدیر بانک سپه سیستان و بلوچستان اضافه کرد: با توجه به این مهم کیکی تهیه و یک قطعه آن در بین همکاران و دیگر قسمت هایش بسته بندی و در بین محرومان توزیع شد تا بتوانیم این بار با شیرین کردن کام نیازمندان این شادی را جشن بگیریم.

تامین هزینه بسته های معیشتی و کیک به صورت شخصی توسط کارکنان بانک

وی تاکید کرد: بر خلاف آنچه گفته می شود، همه هزینه ها توسط همکاران ما در بانک سپه و به صورت شخصی پرداخت شده، نه با هزینه سازمان، نه مسئولان به ما چنین اجازه ای می دهند و نه وجدان خودمان، این نذر من و همکارانم در بانک سپه است.

بازاری اضافه کرد: برای انتهای سال نیز برنامه رزمایش کمک مومنانه را خواهیم داشت و هدف گذاری کردیم که این بار ۸۰۰ بسته معیشتی بین محرومان توزیع شود تا شرمنده مردم عزیز استان نشویم. برای ما مایه افتخار است که بتوانیم به مردم خدماتی را ارائه دهیم، در همین راستا اعلام کرده ام که شماره تلفن همراهم روی شیشه همه شعب بانک سپه نصب شود تا اگر شهروندان مشکل یا خواسته ای دارند به صورت مستقیم با بنده تماس بگیرند.

اعطای ۱۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات با اولویت تولید و اشتغال

وی اضافه کرد: از ابتدای امسال توفیقی حاصل شد که توانستیم قریب به ۱۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات به مردم استان پرداخت کنیم که بخش عمده آن در راستای کمک به تولید و اشتغال بوده است.

بازاری گفت: پروژه بزرگی نیز با عنوان سیمان تیس در مکران با سرمایه گذاری بانک سپه در حال احداث است که اکنون قریب به ۴۰۰ نفر در آن مشغول به کار هستند و در فاز نهایی برای ۲ هزار نفر فرصت اشتغال فراهم می شود، همه تاکید ما بر استفاده از نیروهای بومی است.

انتهای پیام/
https://www.asrehamoon.ir/vdcayyn6u49nya1.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما