تاریخ انتشار :جمعه ۱۷ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۲۳
امام جمعه شهرستان ایرانشهر گفت: برخورد حذفی مستکبران با شهید سلیمانی در فضای مجازی نشانه ترس آن ها حتی از اسم شهید و واهمه‌ شان از رواج و تکثیر آن الگوی گران‌سنگ است.
مستکبران از اسم و عکس سردار شهید سلیمانی در فضای مجازی هم واهمه دارند/دشمنان بدانند اثر و ثمره خون حاج قاسم پاک‌شدنی نیست
به گزارش عصرهامون به نقل از پهره؛ حجت الاسلام والمسلمین عیسی بزمانی، امام جمعه شهرستان ایرانشهر در خطبه های نماز جمعه این هفته بیان کرد: خودم و شما برادران و خواهران ایمانی را به رعایت تقوای الهی دعوت می کنم و تقوا همچون سپری در برابر گناهان است.

وی افزود: نوزدهم دی ماه به عنوان روز بصیرت نامگذاری شده و در این روز مردم ارادت خود را به ولایت فقیه نشان دادند.

امام جمعه ایرانشهر تصریح کرد: در مراسمات سالروز شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی همه دستگاه ها، مسئولین، آحاد مردم حضور پررنگی داشتند و باید اینگونه مراسم ها که ترویج مکتب سردار دلها را در بر دارد همیشگی باشد و به صورت‌ خودش جوش انجام دهیم و منتطر سالگرد شهادت او نباشیم.

وی اضافه کرد: دشمنان نظام اسلامی چشم دیدن مراسماتی از اینگونه که ترویج فرهنگ مکتب شهید سلیمانی را در بردارد را ندارند و با توجه به تعبیر مقام معظم رهبری مستکبران از نبود سردار دلها هم ترس و وحشت دارند که عکس او را که در فضای مجازی منتشر بوده را حذف می کردند.

وی عنوان کرد: امروز فضای مجازی یکی از ارکان مهم سیاسی است که عکس سردار شهید سلیمانی را دشمن نمی خواست در شبکه های اجتماعی باشد و برای تحقق این هدفش بسیاری از حساب ها را مسدود کرد.

این خطیب جمعه اذعان کرد: ضرورت دارد مسئولین دست اندرکار به شبکه ملی اطلاعات بیشتر توجه داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: نزول بارش باران در شهرستان های جنوب سیستان و بلوچستان خصوصا در کنارک و دلگان خساراتی به کشاورزان وارد کرد که باید مسئولین به آسیب دیدگان در این زمینه کمک رسانی انجام دهند.

وی عنوان کرد: همچنین از نیروهای سپاه پاسداران و ارتش شهرستان ایرانشهر در راستای برگزاری مراسمات تشییع و تدفین پیکر شهید گمنام همزمان با سالروز شهادت سردار شهید سلیمانی تقدیر و تشکر می کنم.

انتهای پیام/ https://www.asrehamoon.ir/vdccmpqs42bq0x8.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما