تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۳ دی ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۳۹
در همایش تجدید میثاق طایفه بزرگ شه بخش در منطقه دشت سمسور؛

ایجاد وحدت و همبستگی راهی محکم در مقابل افکار دشمنان است

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه گفت: از برکات انقلاب اسلامی و خون شهداست که روز به روز وحدت و انسجام بهتر و چشمگیرتر داریم.
ایجاد وحدت و همبستگی راهی محکم در مقابل افکار دشمنان است
به گزارش عصرهامون به نقل از پهره؛ همایش تجدید میثاق طایفه بزرگ شه بخش در منطقه دشت سمسور با حضور بزرگان، ریش سفیدان طایفه شه بخش، سردار پور جمشیدیان معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه، سردار خلیل آبادی معاون هماهنگ کننده قرارگاه قدس، سردار ناظری و طوایف حوزه سرزمینی قرارگاه عملیاتی شهید معمار و فرماندهان نظامی و انتظامی امام جمعه، فرماندار بمپور و ایرانشهر و مسئولین شهرستان ایرانشهر برگزار شد.

در این مراسم سرتیپ دوم پاسدار محمد ناظری، فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید معمار بیان کرد: برگزاری رزمایش محمد رسول الله (ص) در منطقه جنوب شرق کشور نمایش قدرت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و نقش تعیین کننده ای در ثبات امنیت و همچنین ایجاد توسعه پایدار دارد.

وی افزود: مشارکت و همکاری و همگرایی با مردم یکی از بهترین و مناسب ترین راهکارهای ایجاد و تولید امنیت پایدار است و مردم می توانند بسترساز امنیت باشند.

فرمانده قرار عملیاتی شهید معمار تصریح کرد: همه ما مدیون جانفشانی ها و ایثارگری‌های شهدایی هستیم که در راه پایداری امنیت و در راه استقلال و آرامش مردم از هیچ کوششی دریغ نورزیدند و با نثار جان خود در این راه شربت شهادت نوشیدند.

در ادامه همایش سردار علی اکبر پور جمشیدیان، معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه بیان کرد: از برکات انقلاب اسلامی و خون شهداست که روز به روز وحدت و انسجام بهتر و چشمگیرتر داریم .

وی ایجاد وحدت و همبستگی را راهی محکم در مقابل افکار دشمنان دانست و افزود: همه مسلمانان از یک کتاب واحد پیروی و در مسیر پیامبر اکرم(ص) گام برمی‌دارند این که در هر مذهبی افراطیونی وجود دارند که با بیان مسائلی تفرقه ایجاد می کنند جز درس گرفتن از دشمن نیست، برای مقابله با جهان استکبار باید مسلمانان با هم پیوند محکمی ببندند.

این مقام مسئول ثبات و امنیت حاکم بر کشور را به برکت خون شهدا دانست و عنوان کرد: اگر رشادت و دلاورمردی های رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس نبود این قدرت و عظمتی که امروز ایران اسلامی در جهان دارد هرگز وجود نداشت.

انتهای پیام/ https://www.asrehamoon.ir/vdcdzk0fsyt0os6.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما