تاریخ انتشار :جمعه ۸ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۴۸
امام جمعه ایرانشهر گفت: خاندان پهلوی خبیث ترین و روسیاه ترین افراد نسبت به ملت ایران بودند و خیانت های بزرگی نسبت به آن ها انجام دادند و بابت این کارهایشان ایران متحمل انواع شکست ها در عرصه‌های فرهنگی، اقتصادی شد.
تکیه بر غرب، به مثابه آب در هاون کوبیدن است/در دوران پهلوی ملت ایران در تعیین سرنوشت شان هیچ کاره بودند
به گزارش عصرهامون به نقل از پهره؛ حجت‌الاسلام والمسلمین عیسی بزمانی، امام جمعه شهرستان ایرانشهر در خطبه های نماز جمعه این هفته بین نمازگزاران در مصلی فاطمه الزهرا(س) بیان کرد: خودم و شما برادران و خواهران ایمانی را به رعایت تقوای الهی دعوت می کنم و تقوا همچون سپری در برابر گناهان است و توشه انسان های بهره بردار از فرصت عمر بوده و انسان بابت هر لحظه آن باید پاسخ گو باشد.

وی افزود: دوازدهم بهمن ماه سالروز بازگشت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی و آغاز دهه فجر بوده و نکته ای که در این روزها قابل توجه است تاکیدات مقام معظم رهبری در راستای حوزه جهاد تبیین می باشد.

این خطیب جمعه تصریح کرد: اکنون دشمنان در حوزه جنگ نظامی توان مقابله با ایران قوی را ندارند و تلاش آنان این است که در برابر حقایق انقلاب و دستاوردهاي آن در دستور کار خود تخریب را قرار دادند

وی اضافه کرد: خاندان پهلوی خبیث ترین و روسیاه ترین افراد نسبت به ملت ایران بودند و خیانت های بزرگی نسبت به آن ها انجام دادند و بابت این کارهایشان ایران متحمل انواع شکست ها در عرصه‌های فرهنگی، اقتصادی شد.

حجت الاسلام بزمانی عنوان کرد: در زمان پهلوی مردم در تعیین سرنوشت خودشان هیچ کاره بودند و در آن زمان تنها یک درصد روستاها از آب آشامیدنی سالم و ۴ درصد دارای برق بودند که دوران قبل وبعد انقلاب به هیچ عنوان قابل قیاس نسیت.

وی اذعان کرد:اگر دشمنان نظام اسلامی قدرت مقابله با ایران را داشتند قطعا به کشور ما حمله می کردند، اما با وجود قدرت بازدارندگی توان رویارویی با کشورمان را ندارند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین جمهوری اسلامی ایران در همه عرصه ها چون نظامی، سایبری دارای قدرت راهبردی است.

این خطیب جمعه با اش به دیدار غیرتمندانه و راهبردی ریاست جمهوری با سران کشور روسیه، بیان کرد: این جلسه به مزاج کشورهای غربی و غرب گرایان نبود و سعی داشتند به جای اینکه به اصل دیدار بپردازند به سراغ حاشیه بروند.

وی اضافه کرد: اولین راهبرد دولت به جای تمرکز بر غرب و غرب گرایی متواضع سازی سیاست خارجی است که در این عرصه تمام تخم مرغ هایش را در یک سبد قرار ندهد و جمهوری اسلامی ایران در ارتباط با کشورها به توازن برسد ومتکی به غربی ها نباشد.

وی عنوان کرد: تکیه بر غرب در هشت سال گذشته اثراتی جز فلج کردن اقتصاد، عقب‌افتادن از صنایع هسته ای، کاهش ارزش پول ملی و رشد سرسام آور تورم و افزایش بیکاری و کوچک کردن سفره های مردم را در پی نداشت.

این خطیب جمعه تصریح کرد: در حقیقت تکیه بر غرب مانند آب در هاون کوبیدن است.

انتهای پیام/ https://www.asrehamoon.ir/vdca6mn6m49ny01.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما