تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۳۷
علی شعبانی گفت: حضرت علی (ع) انسان کامل، کانون اضداد و مجمع شگفت انگیز حد اعلای تمام خصائل و صفات عالی الهی و انسانی بود که عقول و نبوغ بشر از ادراک او ناتوان هستند.
امام علی (ع) نمادی از انسان کامل است /تحقق عدالت، اصلی ترین هدف و کارکرد، حکومت اسلامی
به گزارش عصرهامون علی شعبانی، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار پهره بیان کرد: سالروز زادمان فرخنده امیر مومنان، مولای متقیان، مقتدای آزادگان و رهبر عدالت خواهان، حضرت امام علی( ع) را به پیشگاه حق جویان جهان، ملت بزرگ ایران، رهبر معظم انقلاب اسلامی و یکایک مردم شریف این منطقه تبریک می گویم.

وی افزود: امام علی (ع)، صدای عدالت انسانی است و پژواک فریاد رسای او در زمان و مکان، ما را به راه سعادت فرا می خواند.

این مقام مسئول تصریح کرد: امام علی (ع) گنجینه دانش آشکار و دانای رازهای نهان هستی، یاور و امید تهیدستان و ستم دیدگان و شهید راه عدالت است.

وی عنوان کرد: امام علی(ع) در حکمرانی بر پهنه بزرگی از جهان، دغدغه اش این بود که در قلمرو او، کسی سر گرسنه بر زمین نگذارد و حتی به قدر گرفتن پای ملخی از دهان موری، بر کسی ظلم روا داشته نشودو این بزرگوار حاکمی بود که حکومت از او زینت و شکوه یافت و چیزی بر بزرگی و اعتبار او نیافزود.

وی خاطرنشان کرد: حضرت علی (ع) انسان کامل، کانون اضداد و مجمع شگفت انگیز حد اعلای تمام خصائل و صفات عالی الهی و انسانی بود که عقول و نبوغ بشر از ادراک او ناتوان هستند.

شعبانی خاطرنشان کرد: امام علی (ع) اقیانوسی بوده که بیش از چهارده قرن غواصان معرفت و گوهر وجود در ژرفای بیکرانه اش به کاوش هستند.

‌ وی افزود بیان اين که جهان تشنه علی بوده و دریغ که مادر گیتی چون او فرزند دیگری بزاید، اضافه کرد: بالاترین و والا ترین و اصلی ترین هدف و کارکرد در حکومت اسلامی، تحقق عدالت بوده و معیار افتخار خدمتگزاران نیز توفیق بر برقراری عدالت است.

وی خاطرنشان کرد: اکنون در جمهوری اسلامی ایران که پرتویی از الگوی حکومت علوی بوده، بر ما واجب است که با تهذیب خویش بر سیره آن امام همام با نگاهی نو و رویکرد انقلابی به خدمت، صادقانه و بی منت و بی چشمداشت در خدمت مردم باشیم و با تلاش مضاعف و مدبرانه در رفع مشکلات جامعه بکوشیم و با کسب رضایت مردم عزیز و ولی نعمتان نظام اسلامی، سربلندی و روسفیدی دنیا و رستگاری آخرت را نصیب خویش کنیم.

انتهای پیام/ https://www.asrehamoon.ir/vdcfevdy1w6djya.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما