تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۲۷
مدیرکل آموزش‌وپرورش سیستان و بلوچستان:

انقلاب اسلامی به مردم ایران هویت بخشید

مدیرکل آموزش‌وپرورش سیستان و بلوچستان نقش بی‌بدیل رهبری جامعه و پشتوانه قوی مردم را دو عامل پیروزی انقلاب در آن زمان عنوان کرد.
انقلاب اسلامی به مردم ایران هویت بخشید
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری «عصرهامون»، حسن بروشکی در آیین محوری نواختن گلبانگ انقلاب که در آستانه ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی و سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی (ره) به میهن برگزار شد، بیان کرد: انقلاب اسلامی به مردم ایران هویت بخشید و رمز پیروزی انقلاب، انسجام همه توده‌های مردم بود.

وی افزود: نقش بی‌بدیل رهبری جامعه و پشتوانه قوی مردم دو عامل پیروزی انقلاب در آن زمان بود و هر قدر میزان ضریب وحدت کلمه و هماهنگی‌ها بیشتر باشد؛ قطعاً و یقیناً موفقیت‌ها دوچندان خواهد بود.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان تصریح کرد: یکی دیگر از جلوه‌های بارز آن زمان حضور پرشور نوجوانان و جوانان در اتفاقات روزهای پیروزی انقلاب بود.

بروشکی گفت: امروز نیز نوجوانان و جوانان باید به نحو شایسته و مطلوبی در همه عرصه‌ها نقش‌آفرینی کرده و به‌ویژه دانش‌آموزان لازم است ظرفیت و توانمندی‌های خود را شناسایی و برای شکوفایی آنها تلاش کنند.

وی دشمن‌شناسی، هوشیاری و بصیرت را سه مؤلفه مهم در شرایط کنونی جامعه دانست و خاطرنشان کرد: اقتدار و صلابت در مواجهه با دشمنان و استکبار جهانی لازمه انقلابی بودن و انقلابی ماندن است.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان گفت: ایام‌الله دهه فجر در حقیقت حیات مجدد و دوباره ملت بزرگ ایران به برکت انقلاب اسلامی است و بر همگان لازم است تا برای پاسداشت و نکوداشت این ایام از هیچ کوششی دریغ نورزند.

پیشرفت‌های متعدد انقلاب اسلامی، دشمن را به ستوه آورده است

محمد کرمی، استاندار سیستان و بلوچستان هدایت‌های حکیمانه حضرت امام خمینی (ره) و حضور مقتدرانه مردم در صحنه را دو عامل اصلی تأثیرگذار در پیروزی انقلاب دانست و گفت: در آن زمان اراده الهی بر این قرار گرفت که انقلاب اسلامی باهدف پیاده‌کردن احکام دین مبین اسلام اتفاق افتد.

وی گفت: پیشرفت‌های مختلف انقلاب اسلامی در حوزه‌های گوناگون دشمن را به ستوه آورده و در این مسیر محاصره‌های مختلف نظامی، اقتصادی و سیاسی راه به جایی نبرده و نخواهد برد.

استاندار ادامه داد: افتخارات جوانان و نوجوانان در صحنه‌های مختلف موجب عزت و سربلندی ملت است و امروز ایران اسلامی مقتدرتر از همیشه در حال پیشرفت و حرکت رو به جلوست.

وی خاطرنشان کرد: هوشیاری و مراقبت از هجمه‌ها و دسیسه‌های دشمن در جنگ ترکیبی و شناختی بسیار حائز اهمیت است؛ چرا که با همه امکانات و با روش‌های مختلف دشمن به میدان آمده و به دنبال تسخیر ذهن و فکر و اندیشه و ایده مردم ایران به‌ویژه نوجوانان و جوانان است.

کرمی بیان کرد: جرات و جسارت جوانان عزیز امروز بیش از هر زمان دیگری نمود و بروز دارد؛ به‌ویژه در دستگاه فرهنگی، علمی و تربیتی آموزش‌وپرورش که مرکز راهبردی نظام است.

استاندار سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: جامعه همیشه باید در تلاش و تکاپو بوده و لازم است این جنب‌وجوش در بین جوانان و نوجوانان و دستگاه تعلیم‌وتربیت بیش از هر جا جاری و ساری باشد.





انتهای خبر/
  https://asrehamoon.ir/vdcgt39qtak9374.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما