تاریخ انتشار :شنبه ۱۸ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۱۸
تولیت استان مقدس کهف شهدا زاهدان گفت: مردم مؤمن انقلابی محله ابوذر زاهدان با تقدیم ۷۱ شهید و ۲۹ جانباز و آزاده ، بازهم شهید تقدیم نظام کردند.
مردم مؤمن انقلابی محله ابوذر زاهدان بازهم شهید تقدیم نظام کردند
محمود جوادیانفر در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری «عصرهامون» با بیان اینکه شهدا حق بزرگی بر گردن مردم و مسئولان دارند و همه افتخارات کشور و امنیتی که امروز ما احساس می کنیم مدیون فداکاری شهیدان و مقاومت های خانواده آنها است، بیان کرد : شهدا با شهادت خود در دفاع مقدس، در انقلاب و در دفاع از امنیت کشور اقتدار ملی ایجاد کرده و کشور و ملت خود را در برابر هجمه‌های مختلف دشمنان مقتدرتر می‌کنند.
 
وی افزود : مردم مؤمن انقلابی محله ابوذر زاهدان با تقدیم ۷۱شهید و ۲۹ جانباز و آزاده ، بازهم شهید تقدیم نظام کردند .شهید پاسدار احمد حبیبی فر که در حادثه اخیر تروریستی در جنوب سیستان و بلوچستان از محله ابوذر غفاری در زاهدان به شهادت رسید.
 
جوادیانفر با بیان اینکه جوانان انقلابی و شهید پرور این محله ، طی این سالها همیشه در صحنه جهاد و بزنگاه های حساس جز اولین‌ها بوده ، گفت : شهید پاسدار احمد حبیبی فر و ۱۵ تن از همرزمانش با شهادتشان یکبار دیگر اقتدار ملی ایجاد کرده اند.
 
تولیت استان مقدس کهف شهدا زاهدان خاطرنشان کرد: شهدا با شهادت خود عزتی بسیار می‌آفریند و نیروهای نظامی و انتظامی نشان دادند که راه شهدا راه آنها و یاد و خاطره شهدا همیشه در ذهن آنها جاری است.
 
جوادیانفر گفت : این شهید بزرگوار با دفاع از حریم مملکت و اسلام افتخار دیگری برای مردم شهید پرور این محله ثبت کرد.
 
توولیت آستان مقدس کهف شهدا زاهدان با چشمانی اشکبار می گوید :شهید احمد حبیبی فر بسیار صادق، مهربان و دلسوز بود و همیشه از متولیان مسجد ابوذر غفاری می خواست برای شهادتش دعا کنند و بالاخره در تاریخ ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ به آرزویش رسید.
 
وی در پایان از درگذشت جانباز علی خسروی در محله ابوذر غفاری زاهدان خبر داد.
انتهای خبر/
https://asrehamoon.ir/vdcb9wb8grhb0gp.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما