تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۱ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۱۳
مدیرکل آموزش‌وپرورش سیستان و بلوچستان:

آسیب‌شناسی عدم توسعه جمعیت امری ضروری است

مدیرکل آموزش‌وپرورش سیستان و بلوچستان گفت: برای گذر از بحران پیری جمعیت همه حوزه‌ها و بخش‌ها به مقوله جوانی جمعیت باید بپردازند، آسیب‌شناسی عدم توسعه جمعیت در خانواده‌ها و علل و عوامل آن نیز یک ضرورت است.
آسیب‌شناسی عدم توسعه جمعیت امری ضروری است
به گزارش پایگاه خبری «عصرهامون» به نقل از زاهدنیوز، حسن بروشکی در جلسه کمیته جوانی جمعیت اداره کل بیان کرد: لزوم پرداختن همه حوزه‌ها و بخش‌ها به مقوله مهم جوانی جمعیت و عبور از بحران پیری جمعیت تأکید امری الزامی است آسیب‌شناسی عدم توسعه جمعیت در خانواده‌ها و عوامل آن یک ضرورت است.

وی در این جلسه موضوع جوانی جمعیت را از مهم‌ترین شاخص‌های عمومی جامعه دانست و افزود: به‌منظور تحقق اهداف تعریف شده در این مقوله همه دستگاه‌ها و مجموعه‌ها باید پای‌کار باشند و آموزش‌وپرورش نیز به‌عنوان دستگاهی فرهنگی و تأثیرگذار به نحو شایسته‌ای نقش‌آفرینی خواهد کرد.

 مدیرکل آموزش‌وپرورش استان تصریح کرد: پرداختن همه حوزه‌ها و بخش‌ها به مقوله مهم جوانی جمعیت و عبور از بحران پیری جمعیت در شرایط کنونی جامعه نیاز مبرم و حیاتی خواهد بود.

وی ادامه داد: در فرایند اجرایی‌شدن اهداف طرح جوانی جمعیت، آسیب‌شناسی عدم توسعه جمعیت در خانواده‌ها و علل و عوامل آن یک ضرورت است.

بروشکی در پایان گفت: یکی از عوامل تسهیل‌کننده دستیابی به اهداف موردنظر در این طرح، برگزاری کارگاه‌های آموزشی و توجیهی برای جامعه هدف است.

وی خاطرنشان کرد: از دیگر عوامل تأثیرگذار در توسعه مؤلفه جوانی جمعیت، لحاظ نمودن تسهیلات و رفاهیات انگیزشی در بین آحاد جامعه خواهد بود که ضرورت دارد با نگاه ویژه‌ای دنبال شود.

انتهای خبر/ https://asrehamoon.ir/vdceev8zfjh8pzi.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما