تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۳۹
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان:

باران به ۶۲ اصله پایه شبکه برق سیستان و بلوچستان خسارت وارد کرد

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان گفت: باد و باران ۲ روز گذشته در این استان باعث خسارت به ۶۲ اصله پایه برق در شهرستان های سراوان، جالق، ایرانشهر، نگور، سرباز و راسک شد.
باران به ۶۲ اصله پایه شبکه برق سیستان و بلوچستان خسارت وارد کرد
 محمد رئیسی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری «عصرهامون» بیان کرد: تخریب پنج دستگاه ترانسفورماتور و پنج کیلومتر شبکه فشار متوسط از جمله سایر خسارت وارد شده به شبکه توزیع برق این مناطق است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر مجموع شبکه برق این مناطق پایدار است، گفت: با توجه به تداوم شرایط جوی برق برخی از مناطق دچار خاموشی موقتی می‌شود که به محض اطلاع پرسنل عملیاتی این شرکت، خاموشی ها برطرف می‌شود.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان ادامه داد: با انتشار هشدار سطح زرد سازمان هواشناسی، مبنی بر وقوع رگبار موقتی و شدید باران، تگرگ، تند باد لحظه ای و رعد و برق در برخی از شهرستان های استان تمامی پرسنل این شرکت به حالت آماده باش کامل در آمدند.

وی ادامه داد: طغیان رودخانه‌های فصلی و نبود راه دسترسی از جمله مشکلات اصلی پرسنل این شرکت در مواقع بحرانی است.

رئیسی با بیان اینکه وزش باد شدید و باران‌های فصلی از جمله اتفاقات طبیعی این منطقه است که همواره خسارت بسیاری به شبکه توزیع برق وارد می‌کند، افزود: شهروندان گرامی در زمان ناپایداری شرایط جوی (بارندگی، آبگرفتگی معابر و طوفان شدید) از نزدیک شدن به تاسیسات برق جدا خودداری نمایند و در صورت مشاهده هرگونه مشکل، مراتب را به سامانه ۱۲۱ (مراکز اتفاقات برق) اطلاع‌رسانی کنند.

انتهای خبر/ https://asrehamoon.ir/vdcawan6i49niu1.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما