تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۴۳
فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان خبر داد:

توقیف خودرو حامل بار شیشه توسط مرزداران سیستان و بلوچستان

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان از هوشیاری مأمورین ایست و بازرسی پل بین‌المللی ابریشم و کشف بیش از نیم تن مواد افیونی در شمال استان خبر داد.
توقیف خودرو حامل بار شیشه توسط مرزداران سیستان و بلوچستان
به گزارش پایگاه خبری «عصرهامون» به نقل از فرماندهی مرزبانی سیستان و بلوچستان، سردار رضا شجاعی بیان کرد: مأمورین این فرماندهی مستقر در پست مراقبت پل بین‌المللی ابریشم، در حین کنترل خودروهای ترانزیتی به یک ‌دستگاه خودروی مشکوک و سریعاً آنرا مورد بررسی قرار دادند.

وی ادامه داد: مأمورین با هوشیاری و تیزبینی موفق شدند محل اختفاء مواد مخدر که به صورت ماهرانه‌ای در کابین خودرو جاسازی شده بود را کشف و قاچاقچی آن را نیز دستگیر کند.

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان با اعلام توقیف یک دستگاه خودرو سواری، دستگیری یک نفر سوداگر مرگ و کشف ۵۲۰ کیلوگرم مواد افیونی شامل ۴۰۹ کیلوگرم شیشه و۱۱۱ کیلوگرم از نوع تریاک ضمن هشدار جدی به قاچاقچیان و آن دسته از افرادی که برای دستیابی به منافع مادی، از طریق قاچاق مواد مخدر سلامت جامعه را به مخاطره می‌اندازند گفت: مرزداران برای مقابله با هرگونه تعددی به مرزهای پاک ایران اسلامی همیشه آماده‌اند.

وی تصریح کرد: چشمان همیشه بیدار مرزبانان با رصد لحظه به لحظه مرزهای این کشور، اجازه سوء استفاده قاچاقچیان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را نخواهند داد و در این راه تا پای جان ایستادگی خواهند کرد.

انتهای خبر/ https://asrehamoon.ir/vdcbgwb8zrhb05p.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما