تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۵۵
پیرو هشدار سطح قرمز هواشناسی در بسیاری از شهرهای سیستان و بلوچستان موجب تعطیلی و غیرحضوری شدن مدارس شد؛ اما مدارس کدام شهرها غیرحضوری است؟
مدارس کدام شهرهای سیستان و بلوچستان غیرحضوری شد؟
به گزارش پایگاه خبری «عصرهامون»، بنابر تصمیم ستاد مدیریت بحران شهرستان نیک‌شهر و با توجه به فعالیت سامانه بارشی در پیش از ظهر روز سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳، فعالیت مدارس شهرستان نیک‌شهر در تمامی مقاطع به صورت غیر حضوری اعلام می‌شود.

فعالیت مدارس دلگان در روز سه‌شنبه غیر حضوری شد

پیرو هشدار سطح قرمز هواشناسی و مصوبه ستاد مدیریت بحران شهرستان دلگان مدارس تمامی مقاطع در نوبت صبح و بعدازظهر سه‌شنبه مورخ  ۲۸ فروردین ۱۴۰۳، به‌صورت مجازی در بستر شاد برگزار می‌شود.

مدارس مهرستان نیز غیرحضوری شد

پیرو هشدار هواشناسی، فعالیت مدارس شهرستان مهرستان در شیفت بعدازظهر سه‌شنبه ۲۸ فروردین غیر حضوری است.

 مدارس سراوان شیفت عصر امروز مجازی شد

با توجه به بارندگی‌های شدید در ساعات آتی و تصمیم ستاد بحران فرمانداری شهرستان تمامی کلاس‌های درسی مدارس ابتدایی، متوسطه دوره اول و دوم در شیفت عصر امروز سه شنبه ۲۸ فروردین ماه به صورت غیرحضوری خواهند بود.

مدارس زرآباد در مقاطع تحصیلی صبح و عصر غیرحضوری شد

 روابط عمومی فرمانداری زرآباد اعلام کرد، با توجه به ادامه فعالیت سامانه بارشی و هشدار سطح قرمز هواشناسی، براساس تصمیم ستاد پیشگیری، فرماندهی و عملیات پاسخ به بحران شهرستان زرآباد، مدارس این شهرستان امروز (سه شنبه) در تمامی مقاطع تحصیلی در نوبت صبح و عصر به صورت غیرحضوری خواهد بود.

مدارس شیف عصر خاش غیرحضوری شد

فرماندار خاش گفت: با توجه به آغاز بارش‌ها در شهرستان مدارس شیفت عصر در این منطقه غیرحضوری بوده و برای فردا نیز طی امشب و یا فردا اطلاع‌رسانی لازم صورت می‌گیرد.

مدارس گلشن غیرحضوری شد

روابط عمومی آموزش‌وپرورش شهرستان گلشن اعلام کرد؛ باتوجه به تشدید بارندگی باران در ساعات آتی و نظر به ستاد مدیریت بحران شهرستان گلشن تمامی مقاطع تحصیلی شیفت عصر امروز سه‌شنبه مورخ ۲۸ فروردین و شیفت صبح و بعدازظهر چهارشنبه ۲۹ فروردین در این شهرستان غیر حضوری اعلام می‌شود.

فعالیت مدارس ایرانشهر امروز در شیفت عصر غیرحضوری شد

بنا بر هشدار سطح قرمز هواشناسی مدیریت بحران استانداری مبنی بر بارندگی و تصمیم ستاد مدیریت بحران شهرستان ایرانشهر، فعالیت آموزشی مدارس شهرستان ایرانشهر در شیفت بعدازظهر امروز سه‌شنبه ۲۸ فروردین‌ماه در تمامی مقاطع تحصیلی غیرحضوری اعلام می‌شود.

مدارس بزمان تعطیل شد

آموزش در تمامی مقاطع مدارس بخش بزمان در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه ۲۸ و ۲۹ فروردین به صورت غیرحضوری به جز آزمون‌های پایه دهم و یازدهم روز چهارشنبه که به‌صورت حضوری برگزار می‌شود.

فعالیت مدارس فنوج غیرحضوری شد

با‌توجه‌به هشدار سطح قرمز هواشناسی ، تشدید وتداوم بارندگی ها و تصمیم ستاد مدیریت بحران شهرستان فنوج مبنی بر نامساعد بودن شرایط جوی و پیشگیری از وقوع صدمات احتمالی، فعالیت تمامی مدارس سطح منطقه فنوج در همه مقاطع ودوره‌های تحصیلی امروز سه‌شنبه ۲۸ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ شیفت صبح و بعدازظهر به‌صورت غیرحضوری و در بسترشاد استمرار می‌یابد.

درحال بروزرسانی... https://asrehamoon.ir/vdcb5wb8srhb05p.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما