تاریخ انتشار :جمعه ۳۱ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۷:۰۹
همایش تقدیر از فعالان ستادهای انتخاباتی حجت‌الاسلام روحانی که صبح امروز با حضور چهره‌های سیاسی و فرهنگی در سالن اجلاس سران برگزار شد، حاشیه‌هایی خواندنی داشت.
حواشی جالب همایش تقدیر از ستادهای روحانی
حواشی جالب همایش تقدیر از ستادهای روحانی
به گزارش عصر هامون؛همایش تقدیر از فعالان ستادهای انتخاباتی حجت‌الاسلام حسن روحانی که صبح امروز با حضور رئیس جمهوری منتخب ملت و چهره‌های سیاسی و فرهنگی در سالن اجلاس سران برگزار شد، حاشیه‌هایی داشت که به برخی از آنها اشاره می‌شود:

* در این مراسم علاوه بر اعضای ستاد مرکزی انتخاباتی رئیس جمهور منتخب، افرادی چون مصطفی پورمحمدی رئیس سازمان بازرسی کل کشور، علی مطهری نماینده تهران در مجلس نهم و داریوش قنبری نماینده سابق مردم ایلام، علی فلاحیان و علی یونسی وزرای اطلاعات دولت‌های سازندگی و اصلاحات، زهرا مصطفوی دبیر کل جمعیت زنان جمهوری اسلامی، رسول منتجب‌نیا قائم‌ مقام حزب اعتماد ملی و مصطفی کواکبیان دبیر کل حزب مردم‌سالاری حضور داشتند.

* اجرای این مراسم نیز همچون سایر همایش های روحانی در ایام تبلیغات انتخابات بر عهده رضا رشیدپور مجری سابق تلویزیون بود که در قسمتی از مراسم خطاب به علی مطهری گفت که من اصلاح‌طلبم اما آقای مطهری را دوست دارم که این حرف تشویق حضار و تشکر متقابل مطهری از آنها را در پی داشت.

* از نکات قابل توجه در این مراسم، حضور برخی چهره‌های فرهنگی - هنری همچون عبدالحسین مختاباد (عضو شورای شهر تهران)، سهیل محمودی و پگاه آهنگرانی بود.

همچنین شهرام ناظری که از دولت فرانسه نشان شوالیه ادب و هنر دریافت کرده و بسیار کم اهل سخنرانی است، در این همایش به ایراد سخنرانی و پس از آن به اجرای موسیقی پرداخت.

او دلیل حضورش در این همایش سیاسی - انتخاباتی را شادی و امیدی که در چهره مردم گل کرده است و اینکه با اعتماد در انتخابات شرکت کردند و پیروز نیز شدند، عنوان کرد.

ناظری با اشاره به انتظارات و مطالبات جوانان از رئیس جمهور منتخب ملت گفت که «هنرمندان تقاضا دارند دولت تدبیر و امید به بخش فرهنگ و هنر توجه جدی داشته باشد چرا که این قشر استحقاق آن را دارند اما برخی از آنها، اکنون در گوشه انزوا قرار گرفته‌اند».

* معاون فرهنگی - اجتماعی ستاد انتخاباتی روحانی هم در سخنانی به ائتلاف اصولگرایان و اصلاح‌طلبان و اعتدال‌گرایان در انتخابات یازدهم برای انتخاب «رئیس جمهوری معتدل و خِرَدگرا» اشاره کرد و معمار آن را آیت‌الله هاشمی‌ رفسنجانی معرفی کرد.

صالحی همچنین به نظرسنجی و هیئت حل و فصل اشاره و اضافه‌ کرد: پس از تشکیل جلسات با نمایندگان آقایان روحانی و عارف و تأکید کمیته نظرسنجی بر استقبال عمومی از آقای روحانی نتیجه این شد که ایشان به عنوان نامزد نهایی در صحنه بماند.

* رئیس جمهور منتخب ملت ساعت ۱۱:۳۰ وارد سالن شد که با ورود او و اشاره رشیدپور، با شعار «صل علی محمد/ یار بهشتی آمد» حضار مورد استقبال قرار گرفت.

حجت‌الاسلام روحانی به دلیل فرصت اندکی که تا زمان اذان ظهر برای سخنرانی داشت، دقایقی برای تقدیر از فعالان ستادهای انتخاباتی اش در سراسر کشور سخن گفت و با تشریح شرایط کشور از آنها خواست که همچنان یار و مددکار او در دولت آینده باشند.

در خلال سخنرانی روحانی وقتی از حمایت‌های چهره‌های سیاسی اثرگذار از وی قدردانی کرد، برخی حضار از او خواستند که از عارف هم تشکر کند که وی با بیان اینکه "هنوز حافظه‌ام اینقدر ضعیف نشده"، از معاون اول دولت اصلاحات هم تقدیر کرد.

* این همایش ساعت ۱۰:۵۰ آغاز و همزمان با اذان ظهر تمام شد. https://www.asrehamoon.ir/vdci.zarct1aw3bc2t.html
منبع : خبرگزاری فارس
نام شما
آدرس ايميل شما