تاریخ انتشار :شنبه ۱۵ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۴۰
مدیربرنامه های مجتبی جباری با انتقاد از باشگاه استقلال گفت: «مسئولان استقلال اشتباه بزرگی را درباره مجتبی جباری مرتکب شدند.»
اتفاقی که دیشب افتاد و باعث شد جباری سپاهانی شود
به گزارش عصر هامون، شهرداد ناظمی درباره حضور جباری در سپاهان اظهار داشت: «تا عصر دیروز قرار نبود چنین اتفاقی رخ بدهد. مجتبی از سپاهان پیشنهاد داشت اما دیشب اتفاقاتی افتاد که باعث دور شدن جباری از استقلال شد. او دیشب منتظر اخباری بود که بالاخره به دستش رسید و در نهایت باعث شد تصمیمش را بگیرد.»

وی ادامه داد: «یکی دو نفر در باشگاه استقلال حضور داشتند که نمی خواستند مجتبی در این تیم بماند. فضا هم برای ادامه حضور جباری در استقلا ل فراهم نبود و جریان داشت به سمتی می رفت که در طول فصل شاید دعواهای شدیدتری بین او و باشگاه رخ می داد. من در این انتخاب مجتبی نقشی نداشتم اما او به من گفت که می خواهد به سپاهان جواب مثبت بدهد.»



ناظمی درباره واکنش احتمالی قلعه نویی به جدایی جباری گفت: «بعید می دانم او در این باره با باشگاه درگیر شود. قلعه نویی و جباری در مدت اخیر هم هیچ مکالمه ای با یکدیگر نداشتند.»



وی درباره اینکه گفته می شود جباری بیش از یک میلیارد و نیم از سپاهان گرفته تاکید کرد: «وقتی الان بازیکنان معمولی یک میلیارد می گیرند پس جباری حقش است که ۲ میلیارد بگیرد.»



ناظمی در پایان خاطرنشان کرد: «اینکه می گویند مجتبی اصول باشگاه را رعایت نکرده و باید ادبیاتش را اصلاح کند حرف های خاله زنکی برای توجیه کردن هواداران است. استقلالی ها در طول فصل می فهمند که چه اشتباهی کردند و چه بازیکنی را از دست دادند.»
انتهای پیام/۹۰۳۱ https://www.asrehamoon.ir/vdcg.q9wrak93npr4a.html
منبع : جام نیوز
نام شما
آدرس ايميل شما