تاریخ انتشار :سه شنبه ۹ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۱۰
یکی از خویشاوندان دکتر حسن روحانی رئیس جمهور همزمان سه مسئولیت مهم در نهاد ریاست جمهوری گرفته است که زنگ خطر گسترش روابط فامیلی در دولت را به صدا در می آورد.
انتصاب خواهر زاده روحانی به چند پست!/خطر روابط فامیلی در دولت یازدهم
به گزارش عصر هامون،خبرهای رسیده ازآن حکایت دارد که چند پست هم زمان به خواهر زاده آقای روحانی داده شده است

چندی پیش با حکمی از سوی محمد نهادوندیان رئیس دفتر رئیس جمهور، سماوی به سمت «مشاور ریس دفتر رییس‌جمهور و رییس مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهور» منصوب شد..

یکی از ایرادات وارد به احمدی نژاد انتصاب یک نفر به پست های مختلف بود و این انتصاب فامیلی زنگ های خطر را بصدا درآورده است. اما نهاوندیان در حکم دیگری که هنوز از سوی ریاست جمهوری رسانه ای نشد، فامیل دکتر روحانی را بعنوان سرپرست گروه مشاوران جوان نهاد ریاست جمهوری منصوب کرد.

این مسوولیت ها عبارتند از:
۱-مشاور رئیس دفتر رئیس جمهور
۲-رئیس مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری
۳-سرپرست گروه مشاوران جوان ریاست جمهوری.
برادر آقای روحانی در جلسه هیات دولت چه می کند؟

حسین فریدون برادر حسن روحانی رئیس جمهور است که تاکنون هیچ حکمی برای وی صادر نشده است. البته پس از پیروزی روحانی در انتخابات ریاست جمهوری زمزمه هایی مبنی بر ریاست دفتر بازرسی نهاد ریاست جمهوری و همچنین دستیار ویژه رئیس جمهور درخصوص حسین فریدون مطرح شد اما تاکنون هیچ حکمی برای وی جهت فعالیت در این مسئولیتها از سوی روحانی صادر نشده

این انتصابات فامیلی آن هم سه مسئولیت مهم در حالی در نهاد ریاست جمهوری صورت می گیرد که شعار روحانی اعتدال و پرهیز از افراطی گری بود. همچنین یکی از محورهای اصلی تبلیغات انتخاباتی وی انتقاد از انتصابات فامیلی و باندی در دولت سابق بود. دکتر روحانی همیشه بر شایسته سالاری تاکید کرده است.

انتهای پیام/۵۰۸۲ https://www.asrehamoon.ir/vdcf0edj.w6d0yagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما