تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۵۲
مشاور عالی دبیر شورا در امور مناطق آزاد؛

مدیران باید شعار توسعه و پیشرفت را به عمل تبدیل کنند

مشاور عالی دبیر شورا در امور مناطق آزاد و ویژه اقتصادی گفت: هدف اصلی منطقه آزاد تجاری مدیریت صحیح و استفاده از منابع جهت زدون فقر و محرومیت منطقه باشد.
مشاور عالی دبیر شورا در امور مناطق آزاد؛
مشاور عالی دبیر شورا در امور مناطق آزاد؛
به گزارش عصر هامون، محمد علی نجفی در مراسم تودیع و معارفه مدیر عامل سازمان منطقه آزاد چابهار اظهار داشت: تلاش ما در چند هفته اخیر این بوده است که بهترین انتخاب را جهت تصدی مسئولیت مدیرعامل منطقه آزاد چابهار داشته باشیم و در این راه همه جوانب و از تجربیات کارشناسان زیادی استفاده شده است.

وی با اشاره به سوابق مدیریتی احمد علی مبارکی افزود: مبارکی ۳۲ سال سابقه مدیریتی کلان را دارا هستند ۱۶ سال بعنوان مدیر کل تامین اجتماعی استان هرمزگان وحدود ۸ سال معاون سه استاندار استان سیستان وبلوچستان بوده اند.

نجفی بیان کرد: مدیر عامل جدید با شناخت دقیقی که از منطقه دارند با همکاری و مساعدت همکارانشان در هیئت مدیره انشاالله خواهد توانست توقعات توسعه و آبادانی منطقه را بر آورده سازند.

مشاور عالی دبیر شورا در امور مناطق آزاد در پایان علت عدم موفقیت مناطق آزاد را در برنامه و چشم انداز توسعه کشور عدم اعمال قانون و همکاری سایر نهادهای دولتی دانست وگفت: اگر نخواهیم مناطق آزاد تجاری به محلی جهت واردات صرف تبدیل شود بایست قوانین نگاشته شده در مناطق آزاد عینا اجرا گردد تا شاهد رشد و توسعه بخش خصوصی و در نتیجه سرمایه گذاری باشیم.
انتهای پیام/۹۰۳۱ https://www.asrehamoon.ir/vdccoxq0.2bq1m8laa2.html
منبع : چهاربهاران
نام شما
آدرس ايميل شما