تاریخ انتشار :جمعه ۲۶ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۱۷:۱۷
برنامه های کاربردی از جمله مهمترین اجزای تلفن های همراه هستند که به بخشی جداناپذیر از آن ها تبدیل شده اند. این نرم افزارها در مواقع ضروری به کمک ما می آیند.
نرم افزارهای کاربردی برای آخر هفته +دانلود
به گزارش عصر هامون،تلفن های همراه دارای سیستم عامل های متفاوتی هستند. هر یک از این سیستم های عامل به برنامه های خودشان نیاز دارند تا به درستی اجرا شوند. هفته های گذشته برنامه هایی را مخصوص سیستم های مختلف قرار دادیم که می توانید از اینجا دانلود کنید.

مسنجر ساده - جاوا

نسخه جدید نرم افزار مسنجر ساده و کاربردی JuzFrens V۱.۶ که به تازگی برای تمامی گوشی های تحت جاوا به جز گوشی های لمسی ساخته شده است.این نسخه نسبت به ورژن های قبلی دارای امکانات بیشتری است .بوسیله این نرم افزار شما قادر خواهید به شبکه اجتماعی Juzfrens متصل شوید و همچنین با دوستانتان در MSN,Yahoo و Gtalk چت کنید.

دانلود

بارکد خوان - آندروید

نرم افزار بارکد خوان حرفه ای برای سیستم عامل اندروید Scan - QR and Barcode Reader که یکی از برترین نرم افزار های اندروید می باشد. شما بعد از نصب نرم افزار Scan - QR and Barcode Reader می توانید دوربین گوشی خو را برروی بارکد گرفته و به لینک مورد نظر انتقال یابید یا اطلاعات داخل بارکد را بخوانید.

دانلود

دیکشنری انگلیسی به فارسی - سیمبین

دیکشنری انگلیسی به فارسی سیمبیان با نام ASGATech UniDic v۳.۰۲ که یکی از محبوب ترین دیکشنری های گوشی های سیمبیان به حساب می آید.این دیکشنری موبایل علاوه بر انگلیسی به فارسی و بلعکس از لغت های عربی و اردو نیز پشتیبانی میکند.
دانلود
انتهای پیام/۵۰۸۲
https://www.asrehamoon.ir/vdcdoo0o.yt0sn6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما