تاریخ انتشار :شنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۵۶
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان خاش خبر داد؛

توزیع کلاه ایمنی رایگان بین موتورسواران خاش

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان خاش گفت: کلاه ایمنی بهترین وسیله برای کم کردن آسیب‌های احتمالی ناحیه «سر» راکبان موتورسیکلت‌ها در هنگام بروز تصادف و حادثه است.
توزیع کلاه ایمنی رایگان بین موتورسواران خاش
توزیع کلاه ایمنی رایگان بین موتورسواران خاش
به گزارش عصر هامون، سرهنگ احسانعلی آذر پودینه در حاشیه برگزاری جلسه آموزشی موتورسواران و نیز اهدا کلاه ایمنی به موتورسواران قانونمند اظهار داشت: یکی از معضلات عمده ترافیکی در شهرستان خاش ، تعداد زیاد موتورسواران است.
وی ادامه داد : آسایش و امنیت شهروندان مهم ترین دغدغه مسئولان است.
این مسئول با بیان اینکه تمام شرکت کنندگان در این طرح آموزشی به صورت رایگان کلاه ایمنی دریافت می‌کنند، تصریح کرد: کلاه ایمنی بهترین وسیله برای کم کردن آسیب‌های احتمالی ناحیه «سر» راکبان موتورسیکلت‌ها در هنگام بروز تصادف و حادثه است.
سرهنگ آذر پودینه با اشاره به ضرورت فرهنگ‌سازی و آموزش همگانی برای تأمین سلامت رانندگان و جامعه، خاطرنشان کرد: توزیع کلاه‌های استاندارد ایمنی نقش اساسی با اثرگذاری بالا در کاهش نرخ ضریب تلفات رانندگی و ایمنی بیشتر رانندگان موتورسیکلت دارد.
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان خاش در پایان طرح مذکور را در راستای کاهش سوانح و آسیب‌های جانی راکبان موتورسیکلت‌ها بسیار مهم دانست و اظهار داشت: طرح آموزش موتورسواران با استقبال خوب راکبان موتورسیکلت و عابران پیاده در شهرستان خاش مواجه شده است.
انتهای پیام/۹۰۳۱ https://www.asrehamoon.ir/vdcfxtdj.w6dmjagiiw.html
منبع : تفتان ما
نام شما
آدرس ايميل شما