تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۴۸
کشوری فر در خصوص شایعه معاوضه عنایتی با برهانی مهاجم استقلال گفت: این موضوع صحت ندارد ما مذاکره ای با مسئولان استقلال برای معاوضه عنایتی با برهانی نداشتیم .
مذاکره‌ای با استقلال در مورد انتقال رضا عنایتی نداشتیم
به گزارش عصر هامون،محمدرضا کشوری فر در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: به هرحال ما مذاکره ای با باشگاه استقلال برای انتقال عنایتی به این تیم نداشتیم .

مدیرعامل تیم فوتبال صبای قم در ادامه بیان داشت : ما به عنایتی نیاز داریم و قصد نداریم این بازیکن را به تیم استقلال بدهیم .

وی تصریح کرد: عنایتی دو فصل است که در تیم صبا حضور دارد و همواره در نیم فصل اول باشگاه استقلال به دنبال جذب این بازیکن است.

مدیر عامل هم درباره مهدی حسینی بازیکن دوپینگی این تیم گفت : ما بعد از دریافت حکم دوپینگ این بازیکن اعتراض کردیم و حسینی هم اعتراضش را نسبت به این حکم به فدراسیون فوتبال ارائه کرده است .

وی بیان کرد : حسینی مکمل غذایی مصرف کرده که اکثر فوتبالیست ها استفاده می کنند و تقلبی هم است .

کشوری فر اظهار داشت : حسینی بازیکن جوانی است و اولین حضورش در لیگ برتر را تجربه می کند این بازیکن نسبت به دوپینگ بودن ماده مصرفی اطلاعی نداشت و بدون هماهنگی با پزشک تیم مکمل غذایی مصرف کرده است .

وی بیان کرد : اکثر بازیکنان از مکمل غذایی که حسینی مصرف کرده استفاده می کنند و مشکلی برایشان تا الان به وجود نیامده است.

مدیرعامل باشگاه صبای قم گفت : سرمربی تیم هنوز لیست مازاد را اعلام نکرده است بعد از بازی با سایپا فعالیتمان را در فصل نقل وانتقالات شروع می کنیم.

انتهای پیام/۵۰۸۲ https://www.asrehamoon.ir/vdcfxydj.w6djeagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما