تاریخ انتشار :دوشنبه ۴ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۵۶
سرمربی اسبق تیم ملی والیبال کشورمان برد سه بر صفر ایران مقابل ژاپن در مسابقات بین قاره‌ای جهان را یک طرفه عنوان کرد.
معدنی: قدرتمان را راحت به ژاپن تحمیل کردیم/ تازه واردی قدرتمند در جهان هستیم
معدنی: قدرتمان را راحت به ژاپن تحمیل کردیم/ تازه واردی قدرتمند در جهان هستیم
به گزارش عصر هامون،اظهار داشت: دیدار مقابل ژاپن یک طرفه بود ما در تمامی زمینه‌ها از حریف برتر بودیم و توانستیم این قدرت را به راحتی به حریف تحمیل کنیم. تاکنون هیچ تیمی به این راحتی ژاپن را نبرده بود.

سرمربی اسبق تیم ملی والیبال کشورمان ضمن اشاره به بازی خوب تیم ملی مقابل آمریکا اظهار داشت: به نظرم در این دیدار ذخیره‌ها عامل اصلی برد شدند. حضور پررنگ مهدوی به عنوان پاسور، رحمان داودی در پست غیر تخصصی خود و حمزه زرینی عامل اصلی برتری ما در ست‌های پایانی شد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا جایگاه واقعی والیبال ایران یک پله بالاتر از امریکاست؟ گفت: به طور کلی ما تازه به این سطح رسیده‌ایم و به عنوان تازه وارد در جمع برترین‌های جهان محسوب می شویم، بنابراین این قدرت نمایی ما می تواند ادامه پیدا کند در صورتی که با کمی دقت و تمرکز در مسابقات همراه باشد. به طور کلی تاکنون ثابت کرده‌ایم که می‌توانیم به رده‌های بالاتر هم فکر کنیم.

معدنی در خصوص خداحافظی فرهاد ظریف از والیبال ملی اظهار داشت: وی مشکلات غیروالیبالی را دلیل خداحافظی‌اش مطرح کرده ولی به نظر من وی می‌توانست از نظر فنی هنوز برای تیم ملی بازی کند ما جایگزین‌های خوبی داریم ولی ‌آن‌ها از نظر تجربه با فرهاد ظریف فاصله دارند که با گذر زمان و تجربه اندوزی این مسئله رفع می‌شود.

انتهای پیام/ ۵۰۸۲ https://www.asrehamoon.ir/vdce7v8e.jh8eoi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما