تاریخ انتشار :چهارشنبه ۶ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۱۲
مسئول نمایندگی آموزش و پرورش زرآباد؛

احداث دو مدرسه در زر آباد به زودی آغاز می شود

مسئول نمایندگی آموزش و پرورش زرآباد گفت: به زودی دو مدرسه دخترانه در زر آباد احداث می شود.
احداث دو مدرسه در زر آباد به زودی آغاز می شود
احداث دو مدرسه در زر آباد به زودی آغاز می شود
به گزارش عصر هامون به نقل از طلوع کنارک، عبدالمجید میهن خواه در سومین جلسه شورای آموزش و پرورش زرآباد اظهار داشت: بزودی ۲ باب مدرسه دخترانه در روستاهای علی آباد و کلات بخش زرآباد احداث می شود.
وی افزود: یک دستگاه خودرو با ارزشی معادل ۲۴۵ میلیون ریال که ۱۴۵ میلیون ریال از محل زکات مردم و مابقی توسط کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان کنارک، ویژه آموزش و پرورش زرآباد خریداری شده است.
مسئول نمایندگی آموزش و پرورش زرآباد با اشاره به اختصاص ۳ عدد کانکس توسط اداره نوسازی مدارس استان به آموزش و پرورش بخش زرآباد ادامه داد: از ابتدای سال جاری تا به امروز ۳ کامیون تجهیزات شامل: میزونیمکت،سیستم هوشمندسازی مدارس،آب سردکن،کولر،میز کنفرانس،صندلی و…برای آموزش و پرورش زرآباد ارسال شده است.
میهن خواه با اشاره به دایر بودن مدرسه شبانه روزی این بخش افزود: جهت اسکان و تجهیزات مدرسه شبانه روزی نیز اعتباری اختصاص یافته است.
وی با اشاره به رشد صد درصدی در بحث سرویسهای روستا مرکزی بیان کرد: تعدادی سرویس پیش ساخته توسط اداره آموزش و پرورش شهرستان کنارک به زرآباد اختصاص یافته است.
وی ادامه داد: آموزش و پرورش زرآباد،خواستار اختصاص زمین از طرف شهرداری،جهت اسکان به فرهنگیان بخش زرآباد شده است،که بخشدار زراباد نیز قول پیگیری و مساعدت داده است.
میهن خواه با اشاره به بازسازی اتاق کنفرانس سالن جلسات این اداره عنوان کرد: آموزش و پرورش زرآباد همچنین پیگیر بحث مدارس تخریب و بازسازی نیز می باشد.
مسئول نمایندگی آموزش و پرورش زرآباد خاطرنشان کرد: در جلسه شورای آموزش و پرورش زرآباد مقرر شد،یک باب مدرسه که فاقد حصارکشی و نیاز به تعمیر دارد،با همکاری و مساعدت شهرداری زرآباد تعمیر و حصار کشی شود.
انتهای پیام/9031
https://www.asrehamoon.ir/vdcfxxdj.w6dteagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما