تاریخ انتشار :شنبه ۹ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۴۵
با مطالعه این گزارش می توانید با بهترین و قدتمندترین دوربین های دیجیتالی در سال 2013 آشنا شوید.
با برترین دوربین های دیجیتالی سال 2013 آشنا شوید + عکس
با برترین دوربین های دیجیتالی سال 2013 آشنا شوید + عکس
به گزارش عصر هامون،بازار دوربین های دیجیتالی رقابتی تر از همیشه است، شرکت های سعی می کنند با ارائه بهترین کیفیت و متنوع ترین خدمات مشتریان را به سوی خود جذب کنند. در حال حاضر مدل هایی که در این گزارش معرفی می شوند، محبوب ترین دوربین های عکاسی از نظر کیفیت و امکانات در میان افراد آماتور و حرفه ای هستند. این دوربین ها با ارائه امکاناتی چون: کیفیت تصویر چشمگیر، حالت خودکار، لنز های قدرتمند و ... سبب جذب مشتریان به سمت خود می شوند. در بهترین دوربین های دیجیتالی سال ۲۰۱۳ دو محصول از شرکت Samsung و از شرکت های Sony ،Nikon ،Canon یک محصول در بین برترین دوربین ها قرار گرفته اند.


Canon EOS ۶D
EOS ۶D همان چیزی است که شما می خواهید ارزان نیست، اما ویژگی های فول فریم در دسترس عکاس و علاقه مندان به عکاسی قرار می دهد و می توانید تصاویری حرفه ای را با این دوربین خلق کنید. از ویژگی های این دوربین دیجیتالی می توان به مواردی چون: لنز مناسب و معقول با ۲۰.۲ مگاپیکسلی با سنسور فول فریم، کیفیت تصویر برداری فوق العاده عالی، مصرف کم باتری، وجود GPS و Wi-Fi و ... اشاره کرد. البته این دوربین بسیار گران قیمت است و قیمت حدودی آن ۱۵۰۰ یورو است.


Nikon D۵۲۰۰
D۵۲۰۰ دارای سیستم فوکوس اتوماتیک و اندازه گیری بسیار عالی است، که آن را می توان دوربین منظره یاب نامید. این دوربین یک تجربه عالی از عکاسی و فیلم برداری را برای شما به وجود می آورد. ولی عدم وجود یک موتور af در این دوربین سبب نارضایتی کاربران شده است. البته فوکوس خودکار سبب به وجود آمدن مشکلات زیادی برای کاربران می شود، ولی این دوربین برای عکاسان حرفه ای بسیار مناسب است. قیمت حدودی ۵۵۰ یورو است



Sony Alpha NEX-۶
اگرچه قیمت آن کمی بالا است ولی سونی آلفا NEX-۶ با ارائه یک بسته بی نظیر از کیفیت تصویر، عملکرد و سبک می تواند شما را مجذوب خود کند. از ویژگی های این دوربین می توانه به مواردی چون: طراحی زیبا، عکاسی ساده، لنز پرسرعت (به طوری که در هر ۰.۲ ثانیه قادر به انداختن یک عکس است)، نور مناسب و ... اشاره کرد. قیمت حدودی ۵۲۹ یورو است.

Samsung NX۳۰۰
به نظر می رسد و احساس می شود، که NX۳۰۰ بهترین و قدرتمندترین قطعات الکترونیکی را در درون خود گنجانده است و دارای یک حسگر جدید برای افزایش سرعت و بهبود عملکرد صفحه نمایش است. منحصر به فردترین ویژگی NX۳۰۰ امکان تصویر برداری به صورت متوالی است یعنی شما می توانید در زمانی کوتاه تعدادی تصاویر با کیفیت تهیه کنید. از ویژگی های این دوربین می توان به مواردی چون: وجود Wi-Fi، پشتیبانی از ایمیل، امکان به اشتراک گذاری تصاویر در شبکه های اجتماعی ، لنز قدرتمند و ... اشاره کرد. قیمت حدودی ۵۵۰ یورو است

Samsung WB۲۵۰F
در حال حاضر قیمت WB۲۵۰F بسیار مقرون به صرفه است. سامسونگ برای فروش این دوربین قدرتنمد بسیار قیمت مناسبی تعیین کرده است و این قیمت سبب افزایش فروش چشمگیر دوربین در سراسر جهان شده است. اگر شما به دنبال یک دوربین جمع و جور با کیفیت بسیار مناسب هستید، دریچه به شما پیشنهاد می کند، حتما این دوربین را خریداری کنید. قیمت حدودی ۱۴۹ یورو است.

انتهای پیام/5082 https://www.asrehamoon.ir/vdch-ink.23nmzdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما