تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۵۹
کاپیتان تیم ملی انگلیس و باشگاه لیورپول گفت: از ماندن در لیورپول پشیمان نیستم، هرچند به خاطر پیشنهاد چلسی ارتباطم با بنیتز متزلزل شد.
استیون جرارد: از ماندن در لیورپول پشیمان نیستم
استیون جرارد: از ماندن در لیورپول پشیمان نیستم
به گزارش عصر هامون، به نقل از پایگاه خبری تری‌بال فوتبال، استیون جرارد، کاپیتان تیم ملی انگلیس و باشگاه لیورپول گفت: وقتی ۱۳ ساله بودم به تمرین منچستر یونایتد رفتم، در آن زمان نامه‌ای هم دریافت کردم که در آن مسئولان باشگاه منچستر یونایتد خواهان حضور ۷ ساله من در این باشگاه بودند.

من طرفدار پرو پاقرص آلکس فرگوسن هستم، کاری که او با منچستر یونایتد انجام داد فوق‌العاده بود، اما اینکه او در کتابش از من به عنوان یک بازیکن متوسط نام برده و نه خیلی درجه یک، هیچ مشکلی ندارد، چراکه هرکسی می‌تواند نظرش را بدهد، اما من فکر می‌کنم مقداری اغراق کرده و به خاطر همین فروش خوبی داشته است.

او در سال‌های ۲۰۰۲ و ۲۰۰۳ خیلی تلاش کرد که مرا به خدمت گیرد، بدیهی بود که من دوباره پیشنهاد او را رد کردم، چراکه قبلا نمی‌توانستم چنین کاری کنم،‌ استیون جرارد که ۳۳ سال سن دارد پیشنهاد منچستر یونایتد را برای رفتن به جنوب ( از لیورپول که در شمال انگلیس است به منچستر که جنوب قرار دارد) رد کرد و ترجیح داد با تیم لیورپول تاریخ‌ساز شود.

باشگاه چلسی هم در بین سال‌های ۲۰۰۵ و ۲۰۰۶ سعی کرد مرا به استمفورد بریج بیاورد،‌ اما بازهم نرفتم.

چراکه من بازیکن لیورپول هستم، اما پیشنهاد آنها (چلسی) واقعا تامل برانگیز بود، ما به خاطر این مسئله با بنیتز که سرمربی وقت لیورپول بود کمی کارمان به بحث و جدل کشید، و باعث شد که ارتباط ما مقداری متزلزل شود. اما با تمام این مسائل خیلی خوشحالم که در این باشگاه باقی ماندم و تصمیم درستی گرفتم.

انتهای پیام/۵۰۸۲ https://www.asrehamoon.ir/vdcaoeny.49nmw15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما