تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۲۶
هفته نهم از رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور یکشنبه 24 آذر با برگزاری شش دیدار دنبال می‌شود.
آمل بازهم در سکوت، ارومیه غوغاست/صدر جدول، سیبل کاشانی‌ها
آمل بازهم در سکوت، ارومیه غوغاست/صدر جدول، سیبل کاشانی‌ها
به گزارش عصر هامون، حساس‌ترین بازی هفته جاری میان تیم‌های شهرداری ارومیه و بازرگانی جواهری گنبد برگزار می‌شود. ارومی‌ها در شرایطی میزبان گنبدی‌‌ها هستند که با ۱۱ امتیاز تا پایان هفته هشتم لیگ برتر جایگاه پنجم جدول رده بندی را کسب کرده‌اند. گنبدی‌ها نیز یک امتیاز از ارومی‌ها کم دارند.

شاگردان محمد بای دوجی که نتیجه دیدار خانگی هفته گذشته خود را مقابل کاله آمل واگذار کرده بودند، در ارومیه به دنبال جبران هستند. این شرایط در تیم میزبان هم حاکم است، پس می‌توان گفت، در ارومیه هم ۲ رقیب برای جبران ناکامی هفته هشتم مقابل یکدیگر صف آرایی می‌کنند.

خودرو سازان در زاهدان تیم والیبال پیکان که در طول سه هفته اخیر مسابقات لیگ نتایج را به رقبای خود واگذار کرده است، امروز در زاهدان بازی خواهد داشت. شاگردان پیمان اکبری در شرایطی به مصاف شهرداری زاهدان می‌روند که سرمربی آن‌ها پس از باخت مقابل تیم کاشان گفته بود: در صورتی که باتجربه‌ها به روند ضعیف خود ادامه می‌دهند با ترکیب جوانش لیگ را دنبال خواهد کرد.

زاهدانی‌ها هم که پس از چند هفته شگفتی‌سازی در لیگ و شکست حریفان خود مغلوب بندرعباس شدند، این بار در خانه به مصاف خودرو‌سازان می‌روند.

تیم شهرداری زاهدان به دلیل مشکلات مالی طی ۱۵ ساعت از بندر عباس به شهرش رسید، باید دید شاگردان خسته و تا حدودی بی انگیزه حمید موحدی این هفته در خانه خود مقابل پیکانی‌ها چطور ظاهر می‌شوند.

برخورد سایپا و کارخانه در کرج تیم والیبال باریج اسانس کاشان که در هفته هشتم مسابقات لیگ موفق به شکست تیم پیکان شده بود امروز در کرج به مصاف تیم ساپیا می‌رود.

قعرنشینان نارنجی پوش که بر خلاف تصور همگان امسال نتوانستند در کسب نتیجه مقابل حریفان موفق عمل کنند، امروز در مصاف با تیمی می‌روند که به دنبال سه امتیاز کامل دیدار و رسیدن به صدر جدول رده بندی است. البته این امر منوط بر باخت تیم متین ورامین مقابل بندرعباسی‌هاست.
برندگان دقیقه نودی در آمل تیم‌های والیبال کاله آمل و میزان مشهد در هفته نهم مسابقات لیگ برتر در آمل به مصاف یکدیگر می‌روند.

این دیدار طبق رأی صادره از سوی کمیته انضباطی فدراسیون بدون تماشاگر برگزار خواهد شد. هر ۲ تیم حاضر در پیکار هفته نهم توانسته بودند که در هفته هشتم مسابقات لیگ مقابل حریفان خود در بازی‌های پنج سته پیروز شوند.

ورامینی‌ها به دنبال حفظ صدر نشینی تیم والیبال متین ورامین که تاکنون ۲ باخت را در کارنامه لیگ برتری خود ثبت کرده است، امروز در خانه خود به مصاف تیم آلومینیوم المهدی بندرعباس می‌رود.

ورامینی‌ها که تا پایان هفته هشتم لیگ با ۲ اختلاف امتیاز نسبت به کاشان صدر جدول رده بندی را به خود اختصاص داده است، در صورت باخت احتمال از دست دادن جایگاهشان وجود دارد.

ورامینی‌ها تمام تلاش خود را برای شکست حریف و گرفتن سه امتیاز کامل بازی بکار خواهند گرفت. این بازی در شرایطی انجام می‌شود که بندر عباسی‌ها در طول ۲ الی ۳ هفته اخیر نتایج قابل قبولی مقابل حریفانشان کسب کرده‌اند و به دنبال ادامه این روند هستند.

جدول رده بندی مسابقات لیگ برتر والیبال تا پایان هفته هشتم به شرح زیر است:

۱. متین ورامین ۱۷ امتیاز
۲. باريج اسانس کاشان ۱۵ امتیاز
۳. کاله آمل ۱۲ امتیاز
۴. شهرداری تبریز ۱۲ امتیاز
۵. شهرداری ارومیه ۱۱ امیتاز
۶. میزان خراسان ۱۱ امتیاز
۷. بازرگانی جواهری گنبد ۱۰ امتیاز
۸. پیکان ۹ امتیاز
۹. نوین کشاورز ۸ امتیاز
۱۰. شهرداری زاهدان ۸ امتیاز
۱۱. آلومینیوم المهدی بندر عباس ۸ امتیاز
۱۲. سایپا ۵ امتیاز


انتهای پیام/۵۰۸۲ https://www.asrehamoon.ir/vdchmink.23n-zdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما