تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۰۲
تروريست‌هاي مسلح در سوريه با يورش به منازل شهرک "عدرا العماليه" واقع در شمال شرقي دمشق تعداد زيادي از خانواده ها را ربودند و بيش از هشتاد تن از غير نظاميان را از طريق تيرباران اعدام کردند.
تیر باران 80 نفر در شهرک عدرا العماليه / تروریست‌ها دیگر ساکنان شهرک را سپر انسانی کرده‌اند
تیر باران 80 نفر در شهرک عدرا العماليه / تروریست‌ها دیگر ساکنان شهرک را سپر انسانی کرده‌اند
به گزارش عصر هامون،به نقل از شبکه تلويزيوني روسيا اليوم، منابع نظامي سوري تاکيد کردند : ترويست هاي مسلح پس از در دست گرفتن شهرک "عدرا العماليه" اين اعدام ها را به اجرا درآوردند.

"طالب البوحيه" خبرنگار روسيا اليوم در گزارش ارسالي خود به اين شبکه گفت: افراد مسلح وابسته به جبهه النصره و گروه ديگري موسوم به لشکر اسلام پس از ورود به شهرک "عدرا العماليه" واقع در شمال شرق دمشق پايتخت به اعدام‌هاي دسته جمعي مردم غير نظامي بيگناه پرداختند؛ به طوري که تا کنون بيش از هشتاد تن را با روش تيرباران ميداني اعدام کرده اند. اين افراد کشته شده خانواده هاي ساکن اين مناطق را تشکيل مي دهند .

اين در حالي است که افراد مسلح با يورش به منازل اين خانواده ها را ربودند و از آنها به عنوان سپر انساني استفاده کردند . تروريست ها علاوه بر اعدام غيرنظاميان ، آنها را در مقابل گلوله هاي ارتش سوريه که براي نجات اين غير نظاميان مي جنگند قرار مي دهند تا به عنوان سپر انساني از آنها استفاده کنند.

از سوي ديگر برخي از خانواده هاي ربوده شده به مناطق ديگري در جنوب شهرک عدرا العماليه انتقال داده شده اند. اين مناطق شامل دما و مزرعه هاي الشيفونيه و عاليه مي‌باشد . اين مناطق از ابتداي بحران سوريه يعني حدود سه سال پيش تاکنون به عنوان مناطق راهبردي مخالفان مسلح به شمار مي رود.

منابع نظامي سوري همچنين خاطرنشان کردند: تعداد افراد اعدام شده به دست تروريست هاي مسلح قابل افزايش است. زيرا ارتش سوريه تا به حال نتوانسته است به اين منطقه برسد. همچنين تک تيراندازاني که در برجها و اماکن مرتفع مستقر هستند مانع از رسيدن نيروهاي ارتش به اين منطقه مي شوند.

اين منابع همچنين تاکيد کردند: تعداد زيادي از افراد مسلح نيز در شهرک عدرا العماليه کشته شده اند زيرا يگانهاي ويژه ارتش آنها را هدف قرار داده اند. به طوري که ده ها تن از آنان کشته شده اند.


انتهای پیام/۵۰۸۲ https://www.asrehamoon.ir/vdcdzs0o.yt09f6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما