تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۴۵
کارشناس تنیس روی میز کشورمان با مقایسه رنکینگ تیمی جوانان ایران در طول چهار سال اظهار داشت: به نظر من با این رنکینگ، آینده پینگ پنگ ایران در خطر است.
نظری: آینده پینگ پنگ ایران مورد تهدید قرار گرفته است
نظری: آینده پینگ پنگ ایران مورد تهدید قرار گرفته است
به گزارش عصر هامون، با نگاهی به رنکینگ تیمی جوانان در فدراسیون جهان متوجه می‌شویم که در پایان سال ۲۰۰۹ رتبه جوانان ایران ۳۱ بوده و در پایان سال ۲۰۱۳ ، رتبه ۳۶ شده است.

کارشناس تنیس روی میز کشورمان تصریح کرد: پس از چهار سال پنج پله سقوط در رنکینگ فدراسیون جهانی نشان دهنده این است که پشتوانه‌سازی و آینده تنیس روی میز کشورمان مورد تهدید قرار گرفته است.

نظری ادامه داد: این موضوع آثار نحوه مدیریت و برنامه ریزی‌های نادرست است که علاوه بر رنکینگ تیمی در آخرین دور مسابقات جوانان آسیا هم خود را نشان داده است.

زیرا جوانان کشورمان سه ماه قبل در رقابت‌های قهرمانی آسیا بعد از سال‌ها از بین هشت تیم خارج شده و عنوان نهم را کسب کردند از طرف دیگر کشور‌های درجه چندم آسیایی مانند قزاقستان و تایلند از کشورمان پیش افتاده‌اند.

کارشناس تنیس روی میز کشورمان خاطر نشان کرد: با نگاه به ترکیب آینده جوانان متوجه می‌شویم که بعد از خروج پوریا عمرانی که آخرین بازمانده اردو‌های شبانه روزی چند سال قبل در تیم ملی جوانان است در دوره‌های بعدی قهرمانی آسیا هم با تهدید جدی مواجه هستیم از سوی دیگر نوجوانان هم با کسب مقام دهم آسیا وضعیت خوبی برای تزریق نیرو به رده بالاتر ندارند.

وی اذعان داشت: آماری که برای رنکینگ تیمی جوانان اعلام شد مربوط به رتبه بندی ماهانه فدراسیون جهانی نیست که با تأثیرات مختلف، بالا و پایین شود بلکه یک دوره چهار ساله را بررسی کرده و گواه بسیاری واقعیت‌هاست از جمله اینکه برنامه به اصطلاح استراتژیک مدیریت باعث تنزل جایگاه تیم ملی شده که قطعاً با خطرات جدی در آینده این رشته ورزشی رو به رو خواهیم شد.

نظری اضافه کرد : سوالات اساسی اینجاست که آیا جوانان با استعداد تنیس روی میز کشورمان با یک مدیریت توانمند نمی‌توانستند در جایگاه بهتری باشند؟
آیا مربیان با تجربه‌تر و توانمند تر در کشورمان وجود ندارد؟

* لیگ امسال جزو ضعیف ترین لیگ‌ها است

کارشناس تنیس روی میز کشورمان با اشاره به آغاز بیست و دومین دوره لیگ برتر در این باره گفت: لیگ امسال به دلیل تعداد کم تیمهای شرکت کننده باعث شد که بسیاری از بازیکنان خوب کشورمان بدون تیم و مسابقه بمانند، ضمن اینکه از بازیکنان مطرح خارجی با حداقل هم سطح با بازیکنان داخلی هم استفاده نشده است که می توان آن را جزو ضعیف تر ین لیگ‌های تنیس روی میز هم از نظر کمی هم از نظر کیفی دانست.

وی افزود: در لیگ امسال بر روی کاغذ سه تیم پتروشیمی بندر امام ماهشهر، دانشگاه آزاد، پتروشیمی عسلویه مدعیان عنوان قهرمانی هستند. اما نوع ارنج تعداد بازیکنان در ارنج اصلی هدایت مربیان و رقابت نزدیک بازیکنان می تواند کفه ترازو را به سوی یکی از تیمها جا به جا کند، البته تیم پتروشیمی بندر امام در بازار نقل و انتقالات با بازیکنانی که در اختیار گرفته، بدون رقیب نشان داده است.
انتهای پیام/۵۰۸۲ https://www.asrehamoon.ir/vdcippa5.t1aqp2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما