تاریخ انتشار :يکشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۰۰
سرگزی به عنوان مدیر جدید مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی ۱۱۵شهرستان خاش منصوب شد.
مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی خاش منصوب شد
مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی خاش منصوب شد
به گزارش عصر هامون به نقل از تفتان ما، مراسم تودیع و معارفه مسئول مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی شهرستان خاش با حضور میراولیایی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان، براهویی رئیس مرکز بهداشت، مسئولین حراست، ابراهیمی رئیس سابق مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی، سرگزی مدیر جدید این مرکز و تعدادی از پرسنل اورژانس در سالن کنفرانس شبکه بهداشت و درمان شهرستان خاش برگزار گردید .
عبدالرضا میراولیایی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان خاش در این مراسم تودیع و معارفه ، ضمن قدر دانی از رئیس اسبق مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی شهرستان اظهار داشت : با توجه به تعهد، نظم و سخت کوشی سرگزی مدیر جدید این مرکز امیدواریم شاهد ارتقاء کمی و کیفی خدمات این حوزه در سطح شهرستان باشیم.
وی تصریح کرد: مرکزفوریت های پزشکی برای پیشبرد اهداف خود نیازمند تعاملات بین سازمانی است ومدیریت جدید مرکزمی بایست مانند قبل در راستای حفظ و ارتقای جایگاه این مرکز کوشا باشند.
این مسئول خاطرنشان کرد : با توجه به شرایط منطقه ای شهرستان خاش که آبستن حوادث ناگوار جاده ای و محیطی است و با وجود کمبود های موجود در منطقه اعم از تجهیزات، آمبولانس و نیروی کافی وجود یک مدیر با علم و دانش کامل، تجربه ی بالا و دلسوز مردم لازمه ی ارتقای سطح کیفی و کمی درمان است که به نظر من ابراهیمی مدیری لایق و شایسته در این مسیر بود و انتصاب سرگزی به جانشینی وی نشان از وجود همین ویژگی ها در شخص ایشان است.
پرویز براهویی رئیس مرکز بهداشت شهرستان خاش نیز در ادامه با بیان این مطلب که تعامل و همدلی در حوزه فوریت های پزشکی مهمترین عامل موفقیت این مرکز به حساب می آید ، بیان کرد : کنترل موفقیت آمیزبحران ها درهمه ی شرایط نشان از درایت مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی داشته و امیدواری مدیر جدید مرکز فوریت ها نیز به همراه تیم فوریتهای پزشکی در این زمینه موفق و پیروز باشند.
سرگزی مدیر جدید مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی ۱۱۵شهرستان خاش نیز در ادامه از تمامی همکاران حاضر تشکرنموده و اعلام کرد : همه ی تلاش خودرا در زمینه ارتقای سطح کمی و کیفی مدیریت بر بحران ها به کار خواهیم بست.
در پایان این مراسم لوح تقدیر و هدیه ای به جهت یادبود به ابراهیمی مدیر اسبق این مرکز اهدا گردید .
انتهای پیام/9031 https://www.asrehamoon.ir/vdcfctdj.w6de0agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما