تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۰۰
یک کارشناس سیاست خارجی گفت: تمامی رفتارهای مقامات آمریکایی نشان می‌دهد که بی‌اعتمادی رهبر معظم انقلاب نسبت به این کشور بی دلیل نیست و این درحالیست که ایران با حسن نیت به پای میز مذاکره می‌رود.
بی‌اعتمادی رهبر فرزانه انقلاب به آمریکا بی‌دلیل نیست/ پیش‌کشیدن "گزینه نظامی" جواب اعتمادسازی ایران نخواهد بود
بی‌اعتمادی رهبر فرزانه انقلاب به آمریکا بی‌دلیل نیست/ پیش‌کشیدن "گزینه نظامی" جواب اعتمادسازی ایران نخواهد بود
به گزارش عصر هامون، "عباس محمدنژاد" با اشاره به اظهارات منفی مقامات آمریکایی نسبت به پرونده هسته‌ای ایران و پیش کشیدن بحث حمله نظامی گفت: رویکرد آمریکایی‌ها مهر تاییدی بر فرمایش رهبر فرزانه انقلاب مبنی بر بی‌اعتمادی به مسئولان این کشور است.

وی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران با حسن نیت به پای میز مذاکره رفت و در راستای اعتماد سازی با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی گام برداشت همچنین مسئولین آژانس با بازرسی‌های پی در پی از مراکز انژی هسته‌ای ایران گزارش‌هایی را تهیه می‌کنند که همگی نشان از صداقت ایران دارد.

این کارشناس سیاست خارجی ادامه داد: رفتار دیپلماتیک مقامات آمریکایی نسبت به روند اعتمادسازی ایران نشان می‌دهد آن‌ها به دنبال ادامه این روند به صورت متقابل نیستند و همان رویکرد قبلی خود که موضع استعماری است ادامه می‌دهند.

محمدنژاد در پایان خاطرنشان کرد: تمامی رفتارهای مقامات آمریکایی نشان می‌دهد که بی‌اعتمادی رهبر فرزانه انقلاب نسبت به این کشور بی دلیل نیست.

انتهای پیام/ ۵۰۸۲ https://www.asrehamoon.ir/vdchwznk.23n6-dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما