تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۳۰
مدير كل راه و شهرسازي استان گفت: با توجه به شرایط لغزندگی جاده هادر محور شمالی استان، رانندگان حتما زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.
راه های ارتباطی شمال استان باز است/ رانندگان حتما زنجیر چرخ به همراه داشته باشند
راه های ارتباطی شمال استان باز است/ رانندگان حتما زنجیر چرخ به همراه داشته باشند
ابوالفضل باقر نیا در گفت و گو با عصر هامون اظهار داشت: با اشاره به تشدید بارش ها در محورهای شمال استان از شب گذشته و لغزنده بودن جاده ها، از رانندگان خواست تا حتما زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.
وی ادامه داد: با توجه به بارش شدید برف تردد در محور شمالی استان امکانپذیر است.
باقر نیا افزود: با تلاش تمامی همكاران برف روبی و نمك پاشی راه های شمالی از همان دقایق اولیه بارش برف آغاز و همچنان ادامه دارد و در حال حاضر تردد در محور های شمالی با زنجیر چرخ امکان پذیر است.
وی بیان کرد: در حال حاضر در صورت عدم به همراه داشتن زنجیر چرخ از تردد وسیله نقلیه در محورهای استان جلوگیری خواهد شد.
باقر نیا همچنین از رانندگان خواست تا در شرایط لغزندگی جاده ها سرعت مطمئنه را رعایت کرده و از ترمز گرفتن های ناگهانی خودداری کنند تا کنترل وسیله نقلیه از دست آنها خارج نشود.
مدیر کل راه و شهرسازی استان تصریح کرد: با توجه به این كه جاده ها لغزنده هستند از سفرهای غیر ضروری بپرهیزند و در صورت مسافرت حتما با زنجیر چرخ تردد داشته باشند و وسایل گرمایشی را با خود به همراه داشته باشند.
وی یادآور شد: متاسفانه شب گذشته در محور های شمالی استان به علت عدم زنجیر چرخ و اشنایی رانندگان با نحوه رانندگی در برف تعداد زیادی از وسایل نقلیه از جاده خارج شده بودند که خسارت جانی نداشت.
انتهای پیام/9031 https://www.asrehamoon.ir/vdcenz8e.jh8vfi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما