تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۱۰
سرمربی تیم فوتبال فجرسپاسی گفت: برای یک بار هم که شده علی دایی بگوید تیم حریف بهتر از ما بازی کرد.
یاوری: دوست داشتم دایی یک بار بگوید حریف بهتر بود!/ تیم او عادت به بازی جوانمردانه ندارد
یاوری: دوست داشتم دایی یک بار بگوید حریف بهتر بود!/ تیم او عادت به بازی جوانمردانه ندارد
به گزارش عصر هامون، محمود یاوری گفت: در خصوص تساوی فجرسپاسی مقابل پرسپولیس اظهار داشت: بازی خوبی انجام دادیم اما دوست داشتم علی دایی برای اولین بار هم که شده بگوید تیم حریف بهتر از ما ظاهر شد نه اینکه ادعا داشته باشد نتیجه تساوی عادلانه بود.

وی ادامه داد: ما بیش از ۶۰ درصد بازی را در اختیار داشتیم، با هدف بازی کردیم و یک بار هم توپمان به تیرک دروازه خورد اما واقعاً دوست داشتم دایی یک بار بگوید مسلط بر بازی نبودیم. امیدوارم که در ادامه بازی‌ها هم همینگونه ظاهر شویم، بازی خوبی انجام دادیم و همانطور که گفتم فقط تمام کننده نداریم. مشکل ما هم‌اکنون همین است که باید تلاشمان را انجام دهیم تا آن را بطرف کنیم.

سرمربی فجرسپاسی در مورد محمد نوری در دقایق پایانی، بازی جوانمردانه را رعایت نکرد و باعث به وجود آمدن تنش شد، اظهار داشت: تیم پرسپولیس به هیچ عنوان عادت به بازی جوانمردانه ندارد اگر برای آنها هم بازی جوانمردانه انجام دهیم پاسخ ما را نمی‌دهند اما اشکالی ندارد ما کار خودمان را انجام می‌دهیم. نوری بازیکن خوبی است اما تحت تأثیر مسائل کلی، فرهنگی و اجتماعی تیم است.

یاوری با اشاره به صحبت‌های علی دایی تصریح کرد: من اگر وارد زمین شدم برای این بود که امنیت داور را حفظ کنم شنیدم که دایی صحبتی کرده است که از او بعید بود. او در آینده مربی بزرگی خواهد شد همانطور که بازیکن بزرگی بود می‌خواهد در این راه قدم بگذارد. من وارد زمین شدم تا امنیت داور را حفظ کنم و همچنین بازیکنانمان اخطاری نگیرند و یا اخراج نشوند. سهم من این بود و هیچ.

سرمربی فجرسپاسی در مورد تعطیلات لیگ و اینکه آیا این موضوع به شما لطمه‌ای نمی‌زند تصریح کرد: ما از این فرصت نهایت استفاده را خواهیم کرد. این موضوع برای ما حکم طلا دارد مطمئن باشید از آن به نحو احسنت استفاده می‌کنیم. یکسری معایب داریم که تلاش خواهیم کرد آنها را برطرف کنیم. هنوز به ایده‌آل خود نرسیده‌ایم که اگر رسیده بودیم باید پرسپولیس را شکست می‌دادیم. امیدوارم بازی‌های باقیمانده را به خوبی برگزار کنیم و بدانید که فجر در لیگ خواهد ماند.

انتهای پیام/ ۴۰۳۰ https://www.asrehamoon.ir/vdcbfsba.rhbw5piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما