تاریخ انتشار :شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۳۲
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی خاش گفت : پرستاران صبر و استقامت حضرت زینب(س) را سرمشق قرار دهند.
پرستاران صبر و استقامت حضرت زینب(س) را سرمشق قرار دهند
پرستاران صبر و استقامت حضرت زینب(س) را سرمشق قرار دهند
به گزارش عصر هامون به نقل از تفتان ما، حجت الاسلام نوروز علی قربانی در خصوص ولادت حضرت زینب (‌س ) و روز پرستار اظهار داشت ‌: واقعه کربلا سخت‌ترین واقعه دنیا بود که حضرت زینب (س) نقش خود را خوب ایفا کرد و در سخت‌ترین مصیبت‌ها با توکل به خداوند درس صبوری را به جامعه آن زمان نشان داد.
وی خاطر نشان کرد: خدمت و انجام وظیفه در مقابل بیماران و کسانی که واقعا در مراکز درمانی نیاز به کمک دارند، صبوری پرستاران را می‌طلبد.
حجت الاسلام قربانی جایگاه پرستار را در جامعه علاوه بر نقش پرعاطفه مادری جایگاه انسانیت، معرفت و عبودیت عنوان کرد و ادامه داد: پرستاران وظیفه سنگینی بر عهده دارند.
وی بیان کرد : الگوگیری از زندگی آن حضرت و مطالعه خصوصیت اخلاقی و شخصیتی آن بانوی بزرگوار اسلام می‌تواند پرستاران را در ادامه راه خطیر پرستاری و خدمت به جامعه یاری کند.
حجت الاسلام قربانی گفت : پرستاران فرشتگان رحمت و سلامت جامعه امروز ما برای بیماران هستند که با وجود سختی‌ها و کمبود امکانات در حال فعالیت هستند.
وی خطاب به پرستاران افزود : بر خود ببالید که روز تجلیل از شما با میلاد عقیله بنی‌هاشم حضرت زینب (س) نام‌گذاری شده که شما با پیروی از این قهرمان دشت کربلا و پرستار فرزندان امام حسین (ع)، ایثار و صبوری را سرلوحه کار خود قرار داده‌اید و شبانه‌روز با جان و دل از بیماران نگهداری می‌کنید.
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی خاش در پایان اذعان داشت: در جامعه ما پرستارانی هستند که شبانه‌روز در منازلشان پرستار پدر و مادر سالخورده و یا فرزند معلول یا همسر جانباز خود هستند که تلاش این پرستاران مانند جهاد در راه خداست و این‌ها هم شایسته تبریک هستند.
انتهای پیام/9031 https://www.asrehamoon.ir/vdciywa5.t1a352bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما