تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۲۹
اقدام تحسین برانگیز عضو شورای شهر خاش

اهدا هدیه شخصی به اداره جنگل کاری خاش

عضو شورای شهر خاش در اقدامی تحسین برانگیز هدیه نقدی خویش را در راستای ترویج فرهنگ درختکاری به اداره جنگل کاری اداره کل جهت خرید نهال و غرس آن در طبیعت اهدا نمود .
اهدا هدیه شخصی به اداره جنگل کاری
اهدا هدیه شخصی به اداره جنگل کاری
به گزارش عصر هامون به نقل از تفتان ما،یحیی هاشم زهی عضو شورای شهر خاش در هفته منابع طبیعی بعنوان کارشناس نمونه حقوقی اداره کل منابع طبیعی استان سیستان و بلوچستان در جلسه ای با حضور مقامات ارشد استان مورد تجیل قرار گرفت .
وی در اقدامی تحسین برانگیز هدیه نقدی خویش را در راستای ترویج فرهنگ درختکاری به اداره جنگل کاری اداره کل جهت خرید نهال و غرس آن در طبیعت اهدا نمود این اقدام بعنوان یک کار ارزشی در جلسه مورد تحسین نماینده ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی و همچنین ریاست این سازمان و دیگر مسئولین حاضر در مجلس شد .
یحیی هاشم زهی عضو شورای شهر خاش نیز در این خصوص گفت : درخت یکی از نعمتهای گرانقدر و بی نهایت مثمری است که در زندگی انسانها نقش مهمی ایفا می کند.
وی افزود : اهدای هدیه نقدی اینجانب به اداره کل جنگل کاری با هدف ترویج فرهنگ درختکاری و همچنین جهت خرید نهال و غرس آن در طبیعت انجام گرفته است .
عضو شورای شهر خاش تصریح کرد: با توجه به جایگاه ارزشمند درختان و جنگلها در تعدیل آب و هوا، کاهش آلودگی های صوتی و گرد و غبار انسانها مکلف به درختکاری و حفاظت از منابع طبیعی هستند.
هاشمزهی با بیان اینکه اهمیت جایگاه درختکاری در روایات و احادیث بیشماری ذکر شده است افزود: یکی از ارکان و موضوعات مورد تأکید در روایات دینی حفاظت از منابع طبیعی است.
کارشناس منابع طبیعی خاش در پایان خاطرنشان کرد : اگر به صورت بهینه و اصولی از ذخیره طبیعی درختان بهره برداری به عمل آید و به طبع آن گونه های مختلف بر حسب نیاز تکثیر و پرورش یابد نه تنها میزان منابع چوب جنگلی کاهش نمی یابد بلکه منابع طبیعی از نظر کمی و کیفی تثبیت خواهند شد و حتی خسارتهای زیست محیطی گذشته نیز تا حدود زیادی جبران می شود.
انتهای پیام/9031 https://www.asrehamoon.ir/vdcfjxdt.w6dxeagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما