تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۵۹
یک آمریکایی محکوم به اعدام پس از تزریق دارویی با دوز بیشتر ،که برای اولین بار مورد استفاده قرار می‌گرفت، مرگ بسیار زجرآوری را تجربه کرد.
اعدام زجرآور یک اعدامی در آمریکا به دلیل تزریق دوزی زیاد یک داروی سمی
اعدام زجرآور یک اعدامی در آمریکا به دلیل تزریق دوزی زیاد یک داروی سمی
به گزارش عصر هامون، به نقل از گاردین، یک آمریکایی محکوم به اعدام پس از تزریق دارویی با دز بیشتر ،که برای اولین بار مورد استفاده قرار می‌گرفت، مرگ بسیار زجرآوری را تجربه کرد.

اجرای حکم اعدام "کلایتون لاکت" که به قتل متهم بود 20 دقیقه پس از آغاز آن متوقف شد، اما او بر اثر سکته قلبی جانش را از دست داد.

براساس گزارش خبرنگار روزنامه انگلیسی گاردین که در صحنه اعدام حضور داشته، وی 3 دقیقه پس از تزریق سم اعدام به شدت دست و پا زده، شروع به نالیدن کرده و از شدت درد به خود پیچیده است. شانه‌ها و سر وی از تخت اعدام جدا شده و در نهایت 16 دقیقه پس از اجرای حکم مأمورین مجبور به باز کردن چشم‌بند از چشمان این متهم شده‌اند.

به این دلیل حکم "چالز وارنر"، دیگر فردی که قرار بود پس از لاکت اعدام شود به تعویق افتاد. قرار بود هر دو نفر با تزریق دوزی از داروهای سمی اعدام شوند که پیش از این در اعدام‌های آمریکا مورد امتحان قرار نگرفته بود.

لاکت 38 ساله به خاطر کشتن یک دختر 19 ساله در سال 1999 مجرم شناخته شده بود. وی همچنین به دوست این دختر 19 ساله تجاوز کرده بود.

قرار بود حکم اعدام این دو نفر با تزریق داروی "میدازولام" و تزریق داروهای "برومید وکورونیوم" و "کلرید پتاسیم" در مرحله‌های بعدی انجام شود.

پیش از این اعدام در ایالت فلوردیدا به روش مشابهی انجام شده بود، اما در اعدام امروز دوز داروی میدوزولام استفاده شده 5 برابر بیشتر از موارد مشابه بوده است.

اجرای حکم اعدام در ساعت 6:23 به وقت محلی آغاز شده بود. ساعت 6:30 دقیقه لاکت هنوز هوشیار بوده است. وی در ساعت 6:33 هوش خود را از دست داده و سه دقیقه بعد شروع به دست و پا زدن کرده است. سپس چشم‌بندهای او باز شده و او در ساعت 7:06 بر اثر سکته قلبی فوت کرد.

انتهای پیام/ 4030 https://www.asrehamoon.ir/vdciuzaw.t1arz2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما