تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۰۷
ذبیح الله شیروانی گفت: ارائه خدمات به افرادی که واکسینه نشدند غیر ممکن خواهد بود.
محرومیت از خدمات عمومی در صورت تزریق نکردن واکسن کرونا / واکسیناسیون عمومی تنها راه ایمنی جامعه در برابر کووید_۱۹
به گزارش عصرهامون ذبیح الله شیروانی، سرپرست مرکز بهداشت شهرستان ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار پهره با اشاره به آماری در خصوص میزان ابتلا، بستری و مرگ بیماری کرونا خواستار همکاری همه جانبه مردم این منطقه جهت واکسیناسیون حداکثری کرونا شد و بیان کرد: سطح رعایت پروتکل های بهداشتی به حدود 30 درصد کاهش یافته و با توجه به تغییر وضعیت این حوزه سرزمینی به نارنجی باید اقدامات پیشگیرانه فوری در دستور کار قرار بگیرد.

وی افزود: باید ارائه کلیه خدمات در پمپ بنزین ها، ادارات، سازمان ها، بانک ها با ارائه کارت واکسیناسیون کووید_۱۹ انجام و به افراد واکسینه نشده خدمات رسانی انجام نشود.

این مقام مسئول تصریح کرد: در راستای اجرای هوشمند محدودیت ها مشاغل گروه 3 و 4 از تاریخ شنبه پانزدهم آبان ماه به مدت ٢ هفته تعطیل هستند.

وی اضافه کرد: بخشداران بخش های مرکزی، دامن و بزمان جهت افزایش پوشش تمامی روستاهای زیر 70 درصد به صورت فوری اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: واحد‌های صنفی و صنعتی که پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کنند و یا شاغلین آن ها واکسینه نشدند توسط تیم نظارت کرونا شهرستان ایرانشهر پلمپ و به مراجع قضایی معرفی شوند.

شیروانی عنوان کرد: ادارات شهرستان ایرانشهر نسبت به پوشش خودرویی و اجرای طرح واکسیناسیون کرونا با مرکز بهداشت این منطقه همکاری کنند.

انتهای پیام/ https://www.asrehamoon.ir/vdcamen6049nye1.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما