تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۰۷
عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی با بیان اینکه مسئولان دانشگاه‌ نباید مجوز حضور افرادی که خط قرمز نظام هستند را به دانشگاه بدهند، گفت: مسئولان بدانند در نظام جمهوری اسلامی موظف به اجرای قوانین هستند.
افرادی که خط قرمز نظام‌اند حق ورود به دانشگاه را ندارند/روسای دانشگاه موظف به اجرای قوانین هستند
افرادی که خط قرمز نظام‌اند حق ورود به دانشگاه را ندارند/روسای دانشگاه موظف به اجرای قوانین هستند
به گزارش عصر هامون، "محمدرضا مرندی" با بیان اینکه فتنه‌گرانی که در سال 88 آسیب زیادی به مردم و نظام وارد کردند، امروز خواهان خروج از انزوا و بازگشت به شرایط عادی هستند، اظهارداشت: چنین افرادی با حضور در مراسم‌های گوناگون شرکت می‌کنند تا شاید بتوانند مجددا خود را در فضای سیاسی کشور احیا کنند.

عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی درباره وظایف دانشجویان نسبت به حضور چنین افرادی در دانشگاه گفت: دانشجویان ما وظیفه ملی و قانونی خود را در قبال حضور چنین افرادی به خوبی انجام داده‌اند کما اینکه زمان حضور محمد خاتمی در دانشگاه شهید بهشتی شاهد اعتراض دانشجویان مقابل مسجد الزهرا(س) بودیم.

وی با بیان اینکه مسئولان دانشگاه‌ نباید مجوز حضور افرادی که خط قرمز نظام هستند را به دانشگاه بدهند، تصریح کرد: مسئولان باید بدانند که در نظام جمهوری اسلامی موظف به اجرای قوانین هستند و این در حالی‌است که متاسفانه رئیس دانشگاه شهید بهشتی خود جزو شرکت کنندگان این جلسه‌ بود.

مرندی در پایان خاطر نشان کرد: افرادی که خارج از نظام سیاسی هستند، نباید به آن‌ها اجازه ورود به محافل رسمی مانند دانشگاه را داده که متاسفانه شاهد این مورد در دانشگاه شهید بهشتی بودیم.

انتهای پیام/ 4030 https://www.asrehamoon.ir/vdcawinm.49nua15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما