تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۰۷:۵۳
نماینده مردم شهرستان خاش در مجلس شورای اسلامی گفت : امنیت و سرمایه گذاری با همدیگر رابطه مستقیم دارد .
امنیت و سرمایه گذاری با یکدیگر رابطه مستقیم دارد / دانشکده صنعت و معدن خاش از مهرماه دانشجو می پذیرد
امنیت و سرمایه گذاری با یکدیگر رابطه مستقیم دارد / دانشکده صنعت و معدن خاش از مهرماه دانشجو می پذیرد
به گزارش عصر هامون به نقل از تفتان ما،حمیدرضا پشنگ در مراسم افتتاح دومین نمایندگی سایپا در خاش با تاکید بر سرمایه گذاری ، اظهار داشت : سرمایه گذاری مردم می تواند باعث پیشرفت ، توسعه و اشتغالزایی شود و نقش مهمی در تامین امنیت ایفاء نماید .
وی با اشاره به این مطلب که امنیت و سرمایه گذاری با یکدیگر رابطه مستقیم دارد ، افزود : اگر سرمایه گذاری در استان انجام شود امنیت نیز همراه آن در استان برقرار می شود .
پشنگ تصریح کرد : شاخص بیکاری در استان ۴۰ درصد است که با سرمایه گذاری می توان به اشتغالزایی جوانان این مرز و بوم کمک کرد و بیکاری را کاهش داد .
وی در خصوص طرح های در دست اجرا ، بیان کرد : گازرسانی به شهرستان خاش در اولویت برنامه های دولت است و به شما اطمینان می دهم که گاز اول به خاش می آید و سپس به زاهدان انتقال می یابد .
نماینده مردم شهرستان خاش یادآور شد : طبق پیگیری ها و رایزنی های صورت گرفته قرار شده است دانشکده صنعت و معدن خاش از مهرماه آغاز بکار کند و دانشجو پذیرش کند .
وی در خصوص اجرای پروژه آب شرب خاش ، گفت : بنابر اصل ۲۱۵ قانون ، ردیف بودجه برای این پروژه مشخص شده است که این پروژه از هفته آینده آغاز بکار می کند .
عضو کمیسیون عمران مجلس افزود : در خصوص معابر شهرستان خاش یک میلیارد تومان و همچنین برای پل زیرگذر محله قلندرزهی ها ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار تخصیص داده شده است .
وی با تاکید بر آب رسانی کامل به روستاهای خاش ، اظهار داشت : ۱۳۰ میلیارد تومان جهت آبرسانی به روستاهای کشور در مجلس تصویب شده است .
محمد اکبر چاکرزهی فرماندار خاش نیز در ادامه این مراسم با اشاره به تاکیدات دولت تدبیر و امید بر حذف تورم ، بیان کرد : شهرستان خاش از ظرفیت ها و پتانسیل های ویژه ای برخوردار است که باید از این ظرفیت ها در جهت محقق کردن شعار سال و حذف تورم گام برداریم .
وی با اشاره به این مطلب که طوایف و اقوام نقش مهمی می توانند در جهت توسعه و پیشرفت شهر داشته باشند ، افزود : می توانیم از توان مردم بومی این منطقه و استفاده از ظرفیت های داخلی به اشتغالزایی و اقتصاد شهرستان کمک کنیم .
سید رضایی رئیس دفتر منطقه ای شرق کشور نیز در ادامه این مراسم ضمن تبریک افتتاح این نمایندگی و ضرورت احداث آن بدلیل رشد جمعیت شهرستان ، اظهار داشتند : این نمایندگی از نظر فضا و امکانات و خدمات دهی به مشتریان یکی از بهترین نمایندگی های سایپا در استان است .
همچنین سبک روح قائم مقام معاونت بازاریابی و فروش سایپای کشور نیز در خاتمه این مراسم ضمن آرزوی توفیق برای مدیر نمایندگی سایپا خاش ، افزود : امید است در آینده نزدیک شاهد فروش بسیار خوبی در این شهرستان باشیم .
گفتنی است در حاشیه این مراسم دومین نماندگی سایپا در شهرستان خاش افتتاح و همچنین از قسمت های مختلف این نمایندگی بازدید بعمل آمد .
انتهای پیام/4382 https://www.asrehamoon.ir/vdciyvaw.t1ary2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما