تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۱۷
داعش با انتشار بیانیه ای اعلام کرده است که هیچ مسولیتی در قبال خون هایی که به خاطر عناصر تروریستی ارتش آزاد، النصره و جبهه اسلامیه در این شهرها ریخته شود، نخواهد پذیرفت.
مهلت ۷۲ ساعته گرگ ها به کفتارها؛ داعش به همه تروریست ها اعلان جنگ داد
مهلت ۷۲ ساعته گرگ ها به کفتارها؛ داعش به همه تروریست ها اعلان جنگ داد
به گزارش عصر هامون، به دنبال اوج گیری درگیری ها بین گروه های مسلح در سوریه، گروه تروریستی موسوم به دولت اسلامی عراق و شام "داعش" با انتشار بیانیه ای به اهالی شهرهای تلبیسه، الرستن، الغنطو و الزعفرانه 72 ساعت مهلت داد تا این شهرها را که محل حضور دیگر گروه های مسلح است، ترک کنند.

داعش با انتشار این بیانیه اعلام کرده است که هیچ مسؤولیتی در قبال خون هایی که به خاطر عناصر تروریستی ارتش آزاد، النصره و جبهه اسلامیه در این شهرها ریخته شود، نخواهد پذیرفت.

داعش در بیانیه خود افزوده است، با توجه به تداوم اقدامات تجاوزکارانه افراد مسلح عضو ارتش آزاد، جبهه النصره، جبهه اسلامیه به ویژه خانواده صویص، با تمام کسانی که این گروه ها را یاری کنند، به عنوان کافر و ملحد برخورد خواهد کرد.

داعش در این بیانیه شهرهای تلبیسه، الرستن، الغنطو و الزعفرانه را "اهدافی مشروع" برای عناصر خود توصیف کرده است.


* داعش شاخه القاعده در عراق بود که با با کمک های تسلیحاتی و مالی وهابی ها قدرت گرفت و در مناطق عشایری استان الانبار عراق مستقر شد و نام خود را دولت اسلامی عراق و شام گذاشت. با برپایی جنگ در سوریه و اعزام تکفیری ها به این کشور، داعش نیز جبهه النصره را به عنوان شاخه خود در سوریه تاسیس کرد و کمک های تسلیحاتی حامیان غربی - عربی تروریست ها به سمت آن سرازیر شد و کنترل آن به دست سیا و سازمان اطلاعاتی عربستان افتاد.ا مدتی بعد محمد ابوجولانی، سرکرده جبهه النصره خود را فرمانده تکفیری ها خواند و از دستورات داعش سر باز زد. پس از آن داعش که قدرت بیشتری داشت بقیه گروه های تروریستی را مرتد و کافر خواند و جنگ بر سر خلافت بر سرزمین های جهاد تکفیری ها آغاز شد و گرگ ها و کفتارها به جان هم افتادند.

عربستان از ارسال کمک به تروریست های داعش در سوریه خودداری می کند و آنها را "بد" می داند، اما همچنان به تروریست های داعش عراق کمک می کند و آنها را "خوب" می داند.

انتهای پیام/ 4030 https://www.asrehamoon.ir/vdceno8n.jh8wei9bbj.html
منبع : شبکه خبر
نام شما
آدرس ايميل شما