تاریخ انتشار :شنبه ۳ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۵۲
امام جمعه اهل سنت سفیدآبه: رزمندگان ما در صحنه های دفاع مقدس بخصوص در فتح خرمشهر غرور زیاده خواهان و مستکبران را در هم شکستند.
رزمندگان اسلام در سوم خرداد سال ۶۱ غرور مستکبران را شکستند
رزمندگان اسلام در سوم خرداد سال ۶۱ غرور مستکبران را شکستند
به گزارش سرویس اجتماعی عصر هامون به نقل از خبرنیمروز،مولوی عبدالعزیز درانی امام جمعه اهل سنت شهرستان نیمروز  به مناسبت حماسه آزادسازی خرمشهر اظهار داشت: مردم ما خالق حماسه های بسیاری بودند و بعد از پیروزی انقلاب حماسه های این مردم بی نظیر بود و پیروزی دلاورمردان این دیار در سوم خرداد سال ۶۱ یکی از شیرین ترین این حماسه ها بود.
وی از خوشحالی وصف ناپذیر مردم در آن دوران پس از آزاد سازی خرمشهر گفت و افزود: تا قبل از آزاسازی خرمشهر برتری نسبی از آن بعثیون بود وعلت آن هم کارشکنی منافقان داخلی و خارجی بود و پیروزی رزمندگان در این عملیات مردم را بسیار خوشحال کرد .
مولوی درانی غرور ملی ،و وحدت و همبستگی همه نیروها را رهاورد این پیروزی عظیم دانست و گفت: هرگاه مسلمانان در هر جبهه ای در طول تاریخ اسلام متحد شدند توانستند بر دشمن فائق آیند و فتح خرمشهر نیز از این جنس بود.
مولوی بیان کرد: خداوند در قرآن می فرماید: ان تنصروالله ینصرکم ویثبت اقدامکم رزمندگان هم که در فضای آکنده از معنویت نفس می کشیدند به پیروی از آیات کلام الله مجید،اهل بیت و صحابه (رض) بر دشمن بعثی پیروز شدند.
انتهای پیام/4382 https://www.asrehamoon.ir/vdch6xnm.23nxwdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما