تاریخ انتشار :يکشنبه ۴ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۵۰
رئیس شورای هماهنگی استان سیستان و بلوچستان گفت : آئین تجلیل از فعالان ستادهای مراسمات سال 92 با حضور استاندار سیستان و بلوچستان برگزار شد.
آئین تجلیل از فعالان ستادهای مراسمات سال 92 در زاهدان برگزار شد
آئین تجلیل از فعالان ستادهای مراسمات سال 92 در زاهدان برگزار شد
به گزارش سرویس اجتماعی عصر هامون به نقل از زاهدانه،حجت‌الاسلام عباس دانشی در جلسه تجلیل از فعالان ستادهای مراسمات سال 92 در سالن جلسات روابط عمومی استانداری گفت : ستادهای دهه فجر سال 92 از آذر ماه تشکیل شده اند و جلسات و برنامه ریزی هایی انجام شد و برنامه ها در بخش های مختلف در وقت تعیین شده برگزار گردید.
وی افزود : تعداد 20 کمیته برای برگزاری مراسمات دهه فجر سال 92 تشکیل شد و برنامه های فرهنگی ، ورزشی ، مذهبی و هنری توسط این کمیته ها اجرا شد .
وی به حضور چشمگیر مردم اهم از شیعه و سنی در این مراسمات اشاره نمود و افزود : برنامه کلیدی و اصلی مراسمات دهه فجر راهپیمایی با شکوه 22 بهمن بود که به نحو بی نظیری نسبت به سالهای گذشته در سراسر استان سیستان و بلوچستان برگزار شد .
دانشی افزود : در دهه فجر سال گذشته 5000 برنامه در سراسر استان اجرا شد و امروز کمیته های برتر این مراسمات را معرفی می کنیم.
وی هدف از تجلیل از کمیته های برتر را اینگونه بیان کرد : ایجاد انگیزه و توجه بیشتر برای مسئولان کمیته ها تا در سال 93 توجه بیشتری داشته باشند و این فعالیتها جهت رضای خداوند می باشد.
انتهای پیام/ 4382 https://www.asrehamoon.ir/vdci55aw.t1app2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما