تاریخ انتشار :يکشنبه ۴ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۲۵
نماینده مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی:

پیگیری سرنوشت مرزبان ربوده شده ایرانی تا حصول نتیجه ادامه دارد

نماینده مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی گفت: تلاش‌ها برای روشن شدن وضعیت جمشید دانایی‌فر آخرین بازمانده مرزبانان ربوده شده، متوقف نشده‌ و تا حصول نتیجه ادامه دارد.
پیگیری سرنوشت مرزبان ربوده شده ایرانی تا حصول نتیجه ادامه دارد
پیگیری سرنوشت مرزبان ربوده شده ایرانی تا حصول نتیجه ادامه دارد
به گزارش سرویس پارلمانی عصر هامون، سید باقر حسینی در گفتگو با مهر اظهار داشت: عدم اطلاع رسانی از وضعیت جمشید دانایی‌فر و همچنین شمشیر باز ربوده شده در مرزهای شرقی به معنای توقف پیگیری ها نیست بلکه این موضوع در دستور کار قرار داشته و تا حصول نتیجه پیگیری می‌شود.
وی با اشاره به سفر اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی از مرزهای شرقی گفت: در این سفر نیز علاوه‌بر بررسی موانع و ظرفیت های موجود در مرز پیگیری و بررسی وضعیت مرزبان ربوده شده تاکید و مورد بررسی قرار گرفت.
وی گفت: در همین راستا و به منظور رفع با توجه به مشکلات امنیت رخ داده از سال گذشته تا کنون در استان و با توجه به سفر اعضای کمیسیون امنیت مجلس نامه ای از طرف کارگروه امنیت در همین راستا تدوین و به رییس جمهور تقدیم خواهد شد.
حسینی ابراز داشت: این نامه شامل راهکارها یی به منظور ایجاد اشتغال، تقویت بازارچه های مرزی و همچنین پیشنهاداتی با موضوعات امنیتی و اقتصادی است.
وی در پاسخ به سوال خبرنگار مهر مبنی‌بر اینکه آیا سرنخی از زنده بودن و یا به شهادت رسیدن جمشید دانایی‌فر و یا شمشیر باز ملی ایران به دست آمده است افزود: هیچ مستندات قوی دال بر شهادت و یا زنده ماندن این گروهبان وجود ندارد و لذا سرنوشت وی در حال بررسی است و در این راستا باید از دامن زدن به شایعات تا حصول نتیجه و اتمام تحقیقات خودداری کرد.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: با وجود اینکه کشور پاکستان ادعا می‌کند که هرگز مرزبانان در خاک این کشور حضور نداشته اند اما این کشور آمادگی خود را به منظور کمک به روشن شدن وضعیت مرزبان ربوده شده اعلام داشته است.
انتهای پیام/9031 https://www.asrehamoon.ir/vdccm0qp.2bq108laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما