تاریخ انتشار :دوشنبه ۵ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۲۳
مدیرفنی و اجرایی راه و شهرسازی ایرانشهر؛

مجتمع فرهنگی هنری دلگان ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

مدیرفنی و اجرایی راه و شهرسازی ایرانشهر گفت: عملیات احداث مجتمع فرهنگی هنری دلگان ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و در صورت تامین اعتبار تا سال آینده مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.
مجتمع فرهنگی هنری دلگان ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
مجتمع فرهنگی هنری دلگان ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
به گزارش سرویس اجتماعی عصر هامون به نقل از دلگان پرس،حامد جلالوند مدیرفنی و اجرایی راه و شهرسازی ایرانشهر با بیان اینکه عملیات احداث ساختمان اداری شهرستان دلگان در دو طبقه در حال انجام است، گفت: این پروژه با هدف تجمیع مراکز اداری در یک محل و تامین ساختمان مناسب و دسترسی آسان مردم دلگان به ادارات این شهرستان، در حال احداث است.
وی با بیان اینکه این پروژه با زیربنای ۲ هزار و ۷۶۷ متر مربع، هم‌اکنون ۴۰ متر پیشرفت فیزیکی دارد، افزود: عملیات احداث این ساختمان اداری از سال ۹۰ آغاز شده و تاکنون برای احداث آن یک میلیارد و ۲۰۰ میلیارد تومان هزینه شده است.
وی با اشاره به اینکه برای اتمام این پروژه ۲ میلیارد تومان اعتبار نیاز است، گفت: در صورت تامین اعتبار، این پروژه سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.
جلالوند از احداث مجتمع فرهنگی هنری دلگان نیز خبر داد و افزود: به منظور ارتقا و افزایش فضاهای فرهنگی دلگان این مجتمع با زیربنای ۲ هزار متر مربع احداث می‌شود.
مدیر فنی و اجرایی راه و شهرسازی ایرانشهر خاطرنشان کرد: تاکنون برای احداث این پروژه یک میلیارد تومان هزینه شده و هم‌اکنون ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
مدیرفنی و اجرایی راه و شهرسازی ایرانشهر با اشاره به اینکه یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان تا اتمام کار نیاز است، بیان کرد: در صورت تامین اعتبار لازم این پروژه نیز تا سال آینده مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.
انتهای پیام/4382 https://www.asrehamoon.ir/vdcipwaw.t1app2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما