تاریخ انتشار :پنجشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۷:۵۵
به مناسبت گرامیداشت حماسه جاوید سوم خردادماه، روز آزادسازی خرمشهر یادواره شهدای شهرستان سیب وسوران برگزارشد.
یادواره شهدای شهرستان سیب وسوران برگزارشد
یادواره شهدای شهرستان سیب وسوران برگزارشد
به گزارش سرویس اجتماعی عصر هامون به نقل از سیب و سوران،یادواره شهدای سیب وسوران به مناسبت گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر با حضور مسئولین این شهرستان برگزارشد.
معاون فرماندارسیب وسوران دراین مراسم اظهارداشت: شهدا با ایمان به خدا و خداباوری در برابر دشمنان اسلام، ایستادند و آنها را با ذلت و خواری شکست دادند، ایمان رزمندگان اسلام، دشمن غدار و تا دندان مسلح را نابود ساخت.
محمد حنیف سپاهی خاطرنشان کرد:نقش جوانان بسیجی در جنگ کمتر از فرماندهان نبود.آنان باسلاح تقوا اجازه ندادند حتی یک وجب از خاک کشور از آن جدا شود.
فرمانده سپاه سیب وسوران نیز بیان کرد:ایران اسلامی در طولانی‌ترین جنگ تاریخ نه تنها با صدام بلکه باکشورهای حامی صدام جنگید و شهیدان با ایثارگری و از خود گذشتگی درس‌های بزرگ را به ما دادند تا زمینه‌سازی پیروزی رزمندگان اسلام را فراهم آوردند.
سرهنگ غلامرضا ملایی افزود: کارگردانی حضرت امام خمینی(ره) در جذب جوانان و ایمان رزمندگان اسلام و بحث‌های تاکتیکی و نظامی باعث پیروزی رزمندگان ایران اسلامی در این نبرد سرنوشت‌ساز شد.
وی شهدا را بوستان عشق و معرفت خواند و افزود: شهدا با معرفت به خداوند و دل بریدن از تعلقات دنیوی، توانسته‌اند از گزینش الهی سر بلند بیرون آیند و قهرمان اصلی جنگ شهدا هستند.
نماینده ولی فقیه درسپاه سیب وسوران نیز بیداری اسلامی در منطقه را از برکات خون شهدا دانست و افزود: ایمان و اخلاص شهدا بود که آنها را در مقابل دشمنان تا به دندان مسلح پیروز کرد‌، ملت ایران همچون زمان جنگ که ‌گوش به فرمان امام راحل (ره) بودند، امروز هم با تمام قدرت تابع بی‌چون و چرای رهبر معظم انقلاب هستند.
در پایان این مراسم ازخانواده های شهدای این شهرستان با اهدای لوح تقدیر قدردانی شد.
انتهای پیام/4382 https://www.asrehamoon.ir/vdcjymei.uqetmzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما